JaJa'Z Latest Stories

Wednesday, October 6, 2010

Yang Bikin Daku Kecur Air liur Pagi2....

Pagi ni kat sekolah jaja buat potluck lagi..
hehhehe
seminggu tah berapa kali nak potluck kan?
tapi potluck kecil kecilan je lah,utk kitorang2 jek
sapa suruh kantin masak cincai buncai jek,nak makan pun selera terbantut

Macam biasa time potluck ada nasi, mee,lauk pauk,pencuci mulut,sandwich,
kuih muih,siap ada sambal tempoyak lagi wehhh
tapi!!!
dalam banyak2 makanan tu yang paling jaja tak tahan nak makan
bila tengok menda alah ni
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Mangga!!!!
Terkecur2 air liur ni pepagi buta..
korang tak nak kupas buah ni..biar jaja yang buat...
tak menahan dah ni :p
jaja memang suka makan mangga telur ni tak kupas kulit..
sapa nak yang kupas kulit,buat sendiri ek...
sambal kicap pun ada...kuah rojak Mak Bee pun ada!
Perfect!!!!!
Sekali makannnnnnn...wallahhhhhh!!!!
sampai terpejam2 mata time makan sebab menahan masam..
tapi tu lah nikmatnya...
kalau jaja la, takde kuah rojak pun takpe,cicah ngan garam pun jadi dah :p
ni ketua makan mangga telur!!!
muka daku kena di crop sebab senonoh sangat.
hahhahahah


Jaja'Z: Masih terasa kemasaman mangganya..

6 Beu-T Is Talking:

Wanzie said...

alamak jaja pagi2 dah pekena buah m'plam ke... srueiiiit melilih air liur ni

JaJa'Z said...

wanzi: tak kira dah pagi ke malam ke..bedal semacammmmm

Lelord said...

adehhhh mana nak cari pelam kat doha.... nyesal tgk gambau ni

JaJa'Z said...

lelord: gi la tgk kat mall..kot2 ada jual...tapi kalau pelam telur mmg takde kot..

Nur Hawa Mohd Zin said...

semalam awe buat air kak...hehehe..air kedondong..sedap

Honeyvsbee said...

Ai kite yg membace ni pun meleley air liuq. .huhu

Related Posts with Thumbnails