JaJa'Z Latest Stories

Thursday, October 28, 2010

Giler Punya Teringin Nak Makan Ni!!


Dah dua hari okeh..DUA hari...!
jaja mengadap menda ni makan petang kat umah...
tak tau la pasal apa teringin sangat2 nak makan ni...siap terbayang2 menda ni time
 tengah bawa kereta semalam

Sampai je rumah, singgah Tunas Mart, terus bedal sebungkus ada 5 pek tu..
kat umah terus masak air...letak sebungkus..pecahkan telur..
Perghhh!!!!!
Makan sampai tak tinggal seurat pun baki dalam mangkok tu...
Tersangat la mabelessssss makan maggi kari ni..

Korang tayang McD ngan KFC pun jaja tak heran laaaa
nak maggi jugak!
(buat masa ni la)
hehhehehe

Jaja'Z: Maggi bukan makanan time sesak2..

14 Beu-T Is Talking:

diana said...

dah lama saye tak makan ni..
suami tak bagi..
tapi saye teringin sangat2..
dia tak bagi sebab saye mudah sakit kepala..
erm..sedap nye jaja..
makan sebungkus lagi untuk saye esok ye..
ehheh

Mamamya said...

"cepat di masak n sedap di makan!!" klu time2 x der selera makan mmg sedap makan maggi....tp x blh selalu lah....

lg2 tgh pregnant ni kan....

akak klu masak maggi suka ltk sayur byk2,telo n cili api....baru t'angkat!!!

alinac lover said...

hehe..layan jerk.sodap!

Danial Ikhwan Jaafar said...

perhh saya tengah lapo ni..megi goreng sebungkus! =P

hehehe

Hali3isa a.k.a L3ha : SSA said...

dha lama tak makan megi. walu megi nie kira 'makanan ruji' budak2 hostel. kekekekek~.

tapi memang sedap la. pergghhh. campur telur, campur limau nipis. asihhh. memang terangkat!

JaJa'Z said...

diana: jaja ni makan apa pun tak pernah sakit2 kepala pun..tu yg badan jd macam ni..hehhe..sekali sekala layan memang bestttttt

JaJa'Z said...

kak lieya; stail akak masak mcm mama jaja buat..dia suka letak sayur segala..jaja tak suka..biar kosong jek..ngan telor sebiji..

JaJa'Z said...

alinac: sedap kan....

JaJa'Z said...

Dan: sian dia..lapar ek..kalau kat umah tu harus agaknya Dan gi kedai terus beli maggi kan..

JaJa'Z said...

leha: akak masa belajar dulu pun kekadang bedal maggi gak time malam2 bila lapar..tapi suka yang dlm pek lagi dr maggi cup tu..hehhe

aZaMieTa said...

sekali sekala mmg akan terasa nakkkkk sgt mkn megi kan. klw mkn time teringin tu mmg pehhhhh!!!

JaJa'Z said...

ieta: nampak gaya ieta pun teringin semacam je ni..hehhe

aZaMieTa said...

heheheeee... ni akak la ni. kan dh kecoq ayaq lioq.. heheheee ;)

marina anakcikbob said...

saya sokong!
megi bukan makanan masa sesak, tp makanan kegemaran rakyat mesia..

Related Posts with Thumbnails