JaJa'Z Latest Stories

Sunday, October 31, 2010

Blom Start Masak Tapi Lauk Dah Ada...Camner Tu?

Hari ni jaja punya planning
nak buat pajeri terung,sambal udang petai ngan ikan goreng jek..
tadi jaja dah gi pasar dan beli segala bahan2 nak masak..
tapiiiiii
blom start masak,alih2  lauk dah sampai kat umah...

Dari sapa lagi kan...kalau bukan dr jiran kesayangan jaja tu...

Sup Ayam Kampung by Kak Zah
Awal2 lagi jaja dah bedal seketul...hirup kuah panas2..
aduhhhh...sedap sehhhhhh

Jaja'Z: Alhamdulillah, rezeki...

14 Beu-T Is Talking:

noorfa.nasir said...

kak..nk jugak sup ayam.. faveret tue

JaJa'Z said...

norfa: nak ek..kang akak hantar..

ibh said...

Seronok dapat jiran yg baik dan rajin macam tu ya..Sue punya jiran..chinese ja...

Lelord said...

hehheeh rejeki datang menggolek

Ogy said...

jaja ni kan..mgg arr tau...ske sgt wat camni tau...ske sgt post2 gambar makanan yg menarik ni tau....huhuhuhuh

mzhany said...

heheh rezeki nama nya tuh...alhamdulillah...;)


**sup +telur dadar, sodappp tuh**

JaJa'Z said...

sue: tu lah..beruntung sangat2..so on weekend..memang sah2 ada lauk tambahan..

JaJa'Z said...

kak lela: rezeki tergolek sokmo dr umah sebelah..

JaJa'Z said...

mamagee: jaja takde deko2 nak tayang kat mama..mampu tayang makanan jek..yg pentingnya..dah buat mama drolling air liur..hehhe

JaJa'Z said...

hany: alhamdulillah..murah rezeki..

dieya said...

eh sama laa menu kita hari ni.. lauk sup ayam jugak.. tapi bukan kak zah buat, kedai mamak juga mari..

JaJa'Z said...

dieya: sup kat mamak memang best!! pekat dan sedap..berempah2 sup nya..ish..mula la rasa mcm nak pi kl pekena sup mamak ni..

honey amour said...

baguslah jaja...takyah masak..boleh simpan tenaga masak untuk yg lain pulak ..hehe :)

JaJa'Z said...

honey: tetap masak jugak honey...takkan satu jenis tu je nak makan kan..pajeri terung tetap buat juga..

Related Posts with Thumbnails