JaJa'Z Latest Stories

Thursday, October 28, 2010

ALDO...Nak Nak!


Ada tak orang mengidam nak beli kasut??
Kalau ada, jaja nak la joint sekaki jugak...



Semalam jaja dok google wedges by ALDO
Macam menarik jek kasut2 ni...
kenapa la ALDO tak buka kedai kat Kuantan ni..
senang la sket jaja nak terjah and capai sepasang dua..
Nak ke KL nun, tak tau la bila plak kan...

Anyone like ALDO too???

Jaja'Z: Bukan mengidam time menagndung

9 Beu-T Is Talking:

sarah-najwan said...

mak aihh jaja...tinggi banget dong...berjalan bak cat walk lah nati..meow3..

Kniedaz said...

Tinggi sangat ni..kalau rendah sikit, boleh juga akak beli :)

_aLiaHwaFa_ said...

saya suka wedges. but this one, humangaihh. tnggi. tpi lawa. ehehe :)

dieya said...

pernah try kasut yg jenis zip belakang ni kat kedai.. bila jalan dia menggigit.. terus tak jadi beli. k jaja ada jumpa yg comfy?

JaJa'Z said...

kak zia: kadang2 kasut ni nampak je tinggi..tapi bila pakai selesa jek..

JaJa'Z said...

kniedaz: akak..mengandung pakai kasut leseh2 jek yek..hehhe

JaJa'Z said...

aliahwafa: tinggi gak..but so adorebale..

JaJa'Z said...

dieya: memang pun..dulu akak ada gak kasut zip blakang..memang lama jd melecet kan..stakat ni tak jumpa lagi yg confy..

❤ eyeme ❤ said...

kak, saya pun nak aldo. tapi duit saya x bg pulak beli aldo.. kih3~

mampu tgk gambo jela.. :)

Related Posts with Thumbnails