JaJa'Z Latest Stories

Saturday, September 25, 2010

MAGIKA...macam menarik jek... :p

Jaja tengah dok tgk 'Nasi Lemak Kopi O' ni..
diaorang dok buat preview pasal citer MAGIKA
sekali tengok macam best jek citer ni
maybe jugak citer ni lain dari yang lain

Selama ni dok ingat watak utama dia Si Diana Danielle ngan Mawi jek
rupa2nya punya la ramai pelakon2 hebat dalam citer ni
ada Aznil, Ogy,M.Nasir,Ning Baizura,Ziana Zain
Apek, Kump Senario, Nabil,Sh Amani ngan Sh Aleya,Maya Karin,Raja Azura..
ish..kiranya memang best la
plus dengan citer MAGIKA ni rupanya diaorang gabungkan pelbagai
citer2 dongeng kanak2 kita dulu2..

Ada Bawang Putih Bawang Merah,Mahsuri,Puteri Gunung Ledang,
Pak Pandir,Orang Minyak...

Menarik kan ???
Mula la jaja rasa macam nak gi tgk wayang je ni..
but No No No..
NO with En Zack..
Dia memang tak suka tengok wayang dari zaman dulu kala lagi..

Kalau jaja nak gi tengok jugak, nampak gayanya
kena la ajak member2 lain yang ada..

Ada Sesapa nak ikut jaja ???


Jaja'Z: Dah bertahun2 tak tgk wayang...

12 Beu-T Is Talking:

sarah-najwan said...

selamat pagi cikgu...

skolah ganti x?..saya kene..tu yg xle tgk magika..hehe

tapi saya dah hmpir 12 thun xmasuk panggung..sejak lahir 4 askar..hehe

tgk promo magika..mmg best..ada kawan kt skol pom ckp citer ni best..dia da tgk..

JaJa'Z said...

sarah: sian dia ek..hehhe sek ganti rupanya..kitorang dah ganti terus last week..dan sehari lagi dalam bulan depan..tu la pasal..jaja ada lah 2 thn dah kot tak tgk wayang..nak ajak hubby, dia tak suka...hehehhe...

Nur Hawa Mohd Zin said...

biar awe teman....hehe

JaJa'Z said...

kalau awe dekat, dah lama akak ajak awe..pastu kita gi makan2..heheh

Nur Hawa Mohd Zin said...

heheheh...i like..awe ni kaki jalan..

JaJa'Z said...

kaki memang untuk jalan dik..hehhehhe

muffins Jue said...

mcm menarik..kalo xsilap gaya masuk panggung ngan baju raya la arini..beraya ke sana..haha

JaJa'Z said...

jue: okey dah tu,,,, 2 in 1..sambil beraya tgk wayang..

Uncle Lee said...

Hi Jaja, I was at danial's place noticed your interesting callsign and busybody over.
Nice blog you have.
That Magika looks very interesting. pity we can't get it here.
Anyway, you have a pleasant weekend and keep a song in your heart, Lee.

JaJa'Z said...

uncle lee: thanks for drop by ...he's my cousin actually..hehheh

. de baloon. said...

sokong filem melayu ye kak . ;p
bole try tgk la.. da lame xmsk panggung kn. sesekali ajak la ur hubby pg tgk. sweet! hehe

aZaMieTa said...

ita dh tgk kak. magika mmg penuh magik, muzik & wane wani. kira enjoy a tgk cite nih. mmg tak rugi. highly recommended!~ eceh ;)

*tp klw akak rase bese2 jek, sori ek... citarasa & pandangan org berbeza2 =)

Related Posts with Thumbnails