JaJa'Z Latest Stories

Monday, September 6, 2010

Eh! Kita Plak Kena...

Kalau kita dok baca kat FB skang ni,
macam2 menda yang diaorang discover menda2 yang tak halal
daging McD tak halal lah,air lychee dlm tin tak halal lah
yang terbaru
Minyak sapi Ghee plak tak halal

Abang,macam2 menda skang ni yang diragui halal ek..
ni minyak sapi Ghee ni plak tak halal

Awak tu..suka sangat makan pelik2,tah halal ke tidak agaknya..

E'Eh....Aku plak yang kena ..apa la En Zack ni...

Jaja'Z: Halalan Thoiyibah...

10 Beu-T Is Talking:

Nur Hawa Mohd Zin said...

huhu..sabar je lah ek kak..takpe..nak makan pelik asalkan halal...

JaJa'Z said...

bagi akak takde peliknya hawa...laki akak tu cakap pelik..sebab dia tak makan....

Nur Hawa Mohd Zin said...

heheh...awe ni pun jenis tak makan makanan yang tak pernah awe tengok dan makan..takpe kak..makan aje lah :)

eh tapi kak myk sapi Ghee ngan yang satu lagi tu ramai guna sebelum ni kan? awe tengok kat mydin dah tak da jenama tu..

JaJa'Z said...

baru2 ni masa buat berbuka puasa kat surau makan nasi minyak..diaorang guna minyak sapi jenis tu jugak..b4 tersebar kat fb la...

bagi laki akak..lasagna, spagetti tu la makanan pelik2...

Nur Hawa Mohd Zin said...

lepas ni nak masak kena ganti myk sapi ke minyak lain...huhuh...kalu suami akak tengok makanan yang betul2 pelik macam mana lah ye..

JaJa'Z said...

lagi laaaaaa dia tak sentuh..hehhehe

. de baloon. said...

emm skrg mmg mcm tu.. ssh nk dpt yg btl2 halal. even ddk kt negara islam, tp kita bercampur agama, so kene yakin jela dgn ape yg kita makan. beware, ;)

dieya said...

hahaha tak pasal2 k jaja kena sedebik. suruh en. zack sembelih sendiri laa ayam lembu kambing.. confirm halalan toyyiban!

JaJa'Z said...

zarith: tu la pasal..ada member akak memang dah tak makan menda2 yang dia ragui..even ayam pun pakat dok order ayam kampung jek...

JaJa'Z said...

hehehe..ayam bleh la dia sembelih sendiri sebab dia bela kan..lembu kambing tu kena beli yang fresh dr pasar la dieya..tak mampu en zack tu nak menyembelih...

Related Posts with Thumbnails