JaJa'Z Latest Stories

Thursday, September 23, 2010

Apa Yang Menarik Tentang 23 September ??

Bermula 23 September 2002

dan skang ni dah masuk

23 September 2010

Alhamdulillah, pejam celik,pejam celik dah 8 tahun jaja
bergelar pendidik
kejap je masa berlalu kan..
rasa macam baru je lagi first time lapor diri mengajar kat sekolah dulu..

Untuk member2 disekolah lama:
SMK Perwira Jaya,Rompin...
Kak Ila,Ayu,Nurul,Fazi,Juliana,Che Sufri

Dah 8 tahun rupanya kita semua bersahabat semenjak mula2 posting

Skang ni semuanya dah berpindah ke sekolah lain selepas masing2 kawen
terutamanya Jaja, yang mula2 pindah tahun 2004 dulu

Kenangan kita semua akan sentiasa terpahat dalam hati jaja...

Semoga tahun2 mendatang akan lebih mematangkan diri jaja
dalam meneruskan usaha mendidik anak2 bangsa..
walaupun pelbagai rintangan dan halangan terpaksa dilalui
Insyallah, jaja akan atasi semua tu dengan sebaik mungkin...


Jaja'Z: Terkenang jaga guru dulu2...

6 Beu-T Is Talking:

ibh said...

Dah kira sinior dah tu..Cukup matang dah..Lepas nih bleh la jadi kanan ker..kasi up skit..
Yg pasti..byk pengalaman dah tu..
Apa2 pun tahniah ja..bukan senang nak jadi pendidik ni sebenarnya..

JaJa'Z said...

sue: 8 tahun tu tak lama mana sangat sue...banyak tahun lagi nak lalui ni...tah macam mana la cabaran2 akan dtg plak kan..

sweetie2010.blogspot said...

Tahniah dah 8 tahun mengajar. mungkin tahun akan datang jadi gurubesar ekk..sekarang ramai gurubesar dari kalangan wanita.

Lelord said...

alhamdulillah....masih berbakti tuk anak bangsa

JaJa'Z said...

kak sweetie: nak sampai ke tahap pengetua tu tak pernah terpk lagi la..baru setahun jagung mengajar...

JaJa'Z said...

kak lela: nak mengajar dak kenit, takut tak dapat..heheh

Related Posts with Thumbnails