JaJa'Z Latest Stories

Saturday, August 21, 2010

Tengah Dok Pikiaq Menu Petang Ni...

Giler weh!
baru kul 11 dah citer pasal makanan kan
hahahha

Semalam masa jaja gi pasar ada jaja rembat udang setengah kilo ngan
daun kucai seikat
Ingat petang ni nak try buat

Cucur Udang
Tapi kalau selera tekak jaja ni, nak sangat makan cucur udang cicah dengan kuah kacang...
tapi jaja ni bab kuah kacang memang tak pernah buat la..
takut tak jadi jek nanti...
susah2 kita cicah ngan sos je lah yek En Zack
takyah pening2 kepala
tapiiiiiii
ngan kuah kacang lagi sedap!!!
adoila...
nampak gayanya kena la jaja 'google' resipi kuah kacang
dari kak zah petang kang
kuah kacang kak zah buat memang mantopppp

Bila sebut kuah kacang
teringat plak jaja kalau balik Penang sah2 kitorang akan cari pasembur
syok woooo!
macam2 ada dalam satu pinggan
En Zack selalunya makan sket jek..
jaja ni la yang selalu jadi 'lori majlis perbandaran'
sebab tu badan jadi lagu ni
hahahhaha

Pastu kalau ada pasembur
layan sekali dengan menda alah ni
Sotong kangkung!
Syok! syok!

Jaja'Z: En zackkkk....balik Penang raya nanti kita pi cari menda2 ni ek

4 Beu-T Is Talking:

Nur Hawa Mohd Zin said...

awai agi kak...hehehe...

miss R.e.p.u.n.z.a.L said...

sedap tu kak jaja oi..
lapar lah pulak

JaJa'Z said...

hawa: hehhehe..saje pk awal..senang petang kang...

JaJa'Z said...

linda: sedap kan dik..akak tau linda selalu pi penang..sure bedal menda2 ni kan...

Related Posts with Thumbnails