JaJa'Z Latest Stories

Monday, August 30, 2010

Ramai Ni Je Yang Datang ??

Korang tengok lahhhh..tengokkk lahhhhhh

Ramai ni jek bebudak f5 kelas jaja datang hari ni...
adoi la..tengok pun buat penatkan mata jek...

tu pun ada hati nak bodek jaja takyah belajar hari ni
bahasa tak sedar diri nak SPM bebudak ni gamaknya

Cikguuu...kita main Saidina ek

Banyak cantik muka kau!!!!

Jangan harap korang nak bersenang-lenang ek...

Buka buku graf cepat!!!!

Jaja'Z: Tak pernah ponteng kelas dedulu

4 Beu-T Is Talking:

dieya said...

uiks.. banyak tu jek? yg lain gi berlatih perarakan hari merdeka ke?

JaJa'Z said...

dieya: yang lain semua dah tak datang sek..hilang ditelan zaman..hehhehe

farhana_aziz said...

budak2 skrg memang malas kan k.jaja..kalau sekolah ganti hari sabtu lagila..kite ni dari semangat nak ajar, terus down kadang2..huhu

Nur Hawa Mohd Zin said...

hahahahahahahah....aduh kak..siannye...awe dulu tak leh ponteng sebab dok hostel..heheh...sabr jelah..dah tu akak ngajar ke?

Related Posts with Thumbnails