JaJa'Z Latest Stories

Monday, August 30, 2010

Ni Dah Lebih En Zack Ni...

Motif letak gambo laki sendiri????

No No No

Takde maknanya nak tayang laki sendiri okeh...
bukan artis pun...

Tapi ni lah permintaan dia...
wah! suami ku skang ni..dah lebih2 nampaknya skang ni

Cepat2 amik gambo abang..boh dalam blog ek :p
jap2.. abang nak letak buku sekali kat tepi

Layan kan je lah..kang kecik hati plak
padahal dulu bukan nya dia amik tau sangat pun pasal blog jaja ni...
tapi semenjak ada slot buku2 bacaan dia dalam blog jaja ni
terus dengan tuan punya buku sekali nak menyelit...

Jaja'Z: Tak pernah mimpi nak jadi artis AF

8 Beu-T Is Talking:

Suzie said...

..haha..sporting la en zack ni :p

JaJa'Z said...

kak suzie: hubby akak sporting jugak ke?

Ogy said...

hehehe mcm mr B lah...skrg ni kalo kita tak amek gambo dia plak sibuk suh amek gambo...hik3

JaJa'Z said...

mamagee: tu lah pasal..sket2 soh amik gambo dia..suka nau enterframe...

farhana_aziz said...

hik3..bukan main ye skrg..hubby kte pun skrg dah pandai nak enterframe.hehe

Danial Ikhwan Jaafar said...

hahaha sempoi aa mr.zack ni. =P

Nur Hawa Mohd Zin said...

buku dan janggut dah sesuai kak..tapi kalu suruh hubby akak pakai jubah ngan serban..lagi kena kak..hehe..gurau...

Suzie said...

meh nak jwb,hubby i tak sporting u..huhu.. :p

Related Posts with Thumbnails