JaJa'Z Latest Stories

Friday, August 20, 2010

Polis Angkasa Gaban...Korang Ingat Lagi Tak???

Kalau orang mengantuk ke...
selalu jek diaorang ni cakap
" aku mengantuk dah tahap gaban dah ni!"
kan kan?

jaja pun tak tau apa kena mengantuk dengan gaban ni
nak kata gaban sokmo tido, tak jugak rasanya..
dia kan kerja jd polis angkasa...
pantang ada raksasa sket, dia jek laju nak pi lawan..
hehhehhe


Apa kenangan korang pasal citer kegemaran ramai zaman kecik2 dulu nih

GABAN!!

4 Beu-T Is Talking:

Danial Ikhwan Jaafar said...

uh, mesti masih lagi kanak2 tak ingat apa2 langsung. saya ingat satria baja hitam, cybercops, power rangers, jetman, maskman. hahaha menarik gak si gaban ni..

kasih suci said...

ninja turtles...hihihi...

JaJa'Z said...

danial: kalau akak pun time tu sek rendah..danial lagi la...kecik cinonet lagi...

JaJa'Z said...

kasih: orang tanya gaban..dia pi ninja turtle plak ek..hehehe

Related Posts with Thumbnails