JaJa'Z Latest Stories

Friday, August 20, 2010

Cikgu2 'Sinting' :p

Muka cikgu2 lepas sesi bacaan Yassin...
korang rasa cikgu2 ni muka dah dapat Hidayah ke blom?
Minah tudung belang2 tu tengah buat mata 'stim' sebab...
tak cukup tido!
Ni kerjaan si Zurin kalau time lepas baca Yassin..
ada je lah kasut akak2 ni yang jadi mangsa..
kali ni turn kasut Kak Long
Ni gambo mangsa hari ni!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Atas pokok duduk nya weh!
Puas kak Long Mencari...
^___~

JAJA'Z: Cikgu pun manusia biasa gak.. :p

8 Beu-T Is Talking:

aZaMieTa said...

hahahaaaa!! lawak a kak. ade jek idea nak nyakat org. heheheheee

dieya said...

kahkahkahhh!!! kelakar laa cikgu zurin tu!
sampai ke kak long nak amik kasut dia? nampak cam tinggi je pokok kalapak tu.. ada yg kena cari buluh nak gait karang..

JaJa'Z said...

azamieta: kitorang kalau dah bergabung..MALATOPPP!!!!

JaJa'Z said...

dieya: minah tu memang suka pedajal kat orang..hehhe..tu bukan pokok kelapa la dieya..pokok pinang sebatang..hehhe..tak tinggi mana pun...tak jinjit kaki pun sampai..hehhehe

Hizami Rahim said...

haha.
hebat betul.
sampai tak cikgu tu nak ambil kasut tu semula?
adeh~

kasih suci said...

ishk3...perangai cikgu pon cam budak2..hahahaha

JaJa'Z said...

hizami: pokok tu bukan tinggi pun...tak jinjit kaki pun sampai..heheh

JaJa'Z said...

kasih: sekali sekala nak mengaruttt..hehehhe

Related Posts with Thumbnails