JaJa'Z Latest Stories

Thursday, August 26, 2010

Ini Kah Ciri2 Wanita Diakhir Zaman??


Jaja ada dapat email dari sorang member hari tu..
dia ada attach kan satu Fb sorang awek ni..

Korang baca dan nilai lah sendiri...
Mana letak nya nilai keIslaman dalam diri seseorang....

Jaja'Z: Ya Allah,Kau peliharalah diri ku ini...

13 Beu-T Is Talking:

mamarempit said...

kemain bangge giler dia ngn air setan tu kan....

JaJa'Z said...

ciri manusia akhir zaman satu cirinya ialah berbangga dalam melakukan dosa...

Ogy said...

astagfirullahalazim....apa nk jadi...jap lg minah ni pun famaouslah ni....

shi3la said...

patut tak payah tutup maternyer bukan diyer kisahpon..lagik diyer suker ader dpt publisiti murahan camni...dah mmg dasar taktau malu

Nur Hawa Mohd Zin said...

skunk melayu tak semua islam...jangan terpedaya dengan bangsa..skunk dah wujud paderi melayu...hah...macam2 skunk

iCaLoVeZiE said...

hoiiiiiiiiiiii... zaman sekarang :(

Danial Ikhwan Jaafar said...

kak ja, masa saya study dulu, ada je budak2 yang minum parti meliar. dah biasa, dari Malaysia lagi katanya. kiranya ada je orang yang kononnya Islam tapi buat benda2 dosa macam ni, cuma ramai tak tahu.

berapa ramai agaknya yang tak solat lima waktu eh?hmmmm

Suzie said...

org mcm ni satu je dia blm rasa iaitu MATI...nanti mati dlm keadaan aib,kesian roh dia :( semoga dia diberi hidayah Allah.amin.

aZaMieTa said...

mcm bagussssss jek ini pompuannn...
bkn masalah pakai duit sape kan
masalahnye ko tu agama apeee....
huh! sungguh mengaktifkan mode amarah lah pompuan ni!

muffins Jue said...

astagfirullahalazim...bwk2 la mngucap wahai perempuan..

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

bini sapa la nanti tu

L.O.V.E hUnTeR said...

hurm.. Sy lak br je terkejut tgk video gadis remaja Islam persenda zikir.. Nauzubillah.. Mudahan mereka bertaubat..

marina anakcikbob said...

"life is great if we can manage it truely"

cuba teka mana kata2 ni datang..hehe..

Related Posts with Thumbnails