JaJa'Z Latest Stories

Tuesday, August 17, 2010

Hati2 Lah Wei Kalau Nak Makan Roti Tu...

Sesambil blogwalking tadi
jaja terjumpa plak gambo menda alah ni..

Eiiieewwwww!!!
siap anak beranak dok kat dalam tu
buatnya korang main gigit jek roti2 yang baru beli
alih2 ada makhluk ni plak kat dalam
Oh Tidak!!!!!!!!

Kredit to Blog BOM321

11 Beu-T Is Talking:

Nur Hawa Mohd Zin said...

akak nak tau, ada kisah pasal pada ada telor tikus, dan anak dia pakai..sampai pregnant..

mamarempit said...

jAJA - itu roti inti tikus ke..hahaha...eii...bila roti tu abeh...kompem boollat je anak branak tu kan...hehehe

Nur Hawa - tikus kan spesis mamalia...dia beranak...bukan betelor...pelik gak ngn emel psl budak pempuan pegnen anak tikus hanya kerana pakai pad yg kononnya ada telur tikus...

kasih suci said...

uwek...apakah semua itu?geli tekak den tengok family tikus tu..bahagia betul duk dlm roti tu...huhu

ibh said...

Yaks!..gelinya..Bleh palk dia duduk dlm tuh..Eiii..bleh bayangkan la..mcm mana kilang yg buat tu..tentu kotor..eiii

Danial Ikhwan Jaafar said...

kalau che ar tengok ni, mau tak makan roti sebulan..hahaha
memang geli plak tekak tengok gambor ni.. errghhh~

JaJa'Z said...

hawa: akak ada baca menda tu..tapi kesahihan nya kita tak tau dik...

JaJa'Z said...

hawa: akak ada baca menda tu..tapi kesahihan nya kita tak tau dik...

JaJa'Z said...

mamarempit: tikus pun nak makanan berkhasiat gak..keh keh..eiiiii

JaJa'Z said...

kasih: keluarga bahgiaaaaaa..makan roti pun sama2....

JaJa'Z said...

ibh: ntah2 ni roti lama kot...tu yang siap ada family gathering dlm tu...

JaJa'Z said...

danial" apa kata pi tunjuk sekali..kot2 che ar muntah ijau ka..hehhehe

Related Posts with Thumbnails