JaJa'Z Latest Stories

Tuesday, August 17, 2010

Ni Lah Bahana Bila 'Bantal Peluk' Tak Ada...

Memula tengok 4.40am
takpe2..awal lagi..kejap lagi la bangun...

Tengok kali kedua 5.00am
Emm..awal lagi...kejap lagi la bangun

Kali Ketiga
AMIK KAU!!
5.25am!!!
Ha..baru lah kelam kelibut nak bangun..
mujur la sempat jugak jaja bersahur tadi
selera nak makan nasi tu memang takde la...
jaja just makan roti cicah ngan air milo jek...

Kemain En Zack msg semalam soh jaja call dia kul 5 pagi
konon2 wake up call la nak suruh bangun sahur
alih2 bini dia pun membungkang tido..
mujur la anak sedara dia kejut kat sana

Ni lah kekdahhhnya, kalau 'bantal peluk' takde kat sebelah
semangat nak bangun sahur terus down
Takpe2..tengah hari ni En Zack balik
Yippieee!!!
semangat! semangat!


8 Beu-T Is Talking:

diana said...

saye lak bental
peluk ade
lagi la payah nak bangun..
hahha

JaJa'Z said...

diana: bantal peluk akak ni nak bagi kuat semangat bangun sahur...hehhe

Nur Hawa Mohd Zin said...

hahahahah....akak tepuk2 bantal suh kejut ek? heheh...

dieya said...

wah bantal peluk balik ni sure k jaja masak menu kaw kaw utk berbuka!

JaJa'Z said...

hawa: kang ada plak cakap akak mereng kejut2 bantal..hehhe

JaJa'Z said...

dieya: masak kaw2..tengok keadaan..hahha giler jahat punya bini..masak simple2 jek..dia marah kalau akak masak beria2..membazir katanya...tapi akak selambek jek..hehhehe

Nur Hawa Mohd Zin said...

hahaha...dah rindu tahap gaban boleh je kak

JaJa'Z said...

hawa: tak sampai tahap tu lagi kot dik..hehhehe

Related Posts with Thumbnails