JaJa'Z Latest Stories

Saturday, July 17, 2010

Korang Pernah Makan Lidah lembu Salai ??

Korang pernah tak makan lidah lembu???
hehhehe
takkan tanya jek korang dah kembang tekak kot..

Sebenornya..tengah hari tadi, selain kak zah bagi
kerabu taugeh ngan kari daging tu
dia ada bagi gak lidah lembu salai...
sekali tengok macam daging lembu bakar jek...
tapi tekstur nya lain mcm sket jaja tgk...

" Ekk..apa menda ni kak?"
sambil sengeh2 kak Zah suruh jaja teka...
" lidah lembu ek?"

memang sah!! tu lidah lembu..
memang tak pernah la jaja makan menda alah ni..
memula nak makan tu rasa ok jek..
selamber jek jaja masukkan dalam mulut...
tapi tengah2 kunyah tu, tetiba teringat plak menda2 yang lembu makan

apa lagi..
terus 'kembang tekak' jaja ni...
cukupla seketul jek jaja makan..
hehhehe

tapi En Zack bedal banyak keping gak tadi..tu punnnnnn
sebab dia tak tahu!!!!
hahahahhahaha
rasakannn!!!!

6 Beu-T Is Talking:

marina anakcikbob said...

sedap la kak...
dia xde la rasa kesat2 macam lidah lembu tu..
mende tu buang..
kire macam dikopek la..
eee..yummy!

JaJa'Z said...

memang la yang..tapi terbayang2 lidah lembu tu dok makan rumput...tapi kalau cicah ngan air asam..laju sket kot...

kasih suci said...

erk???kembang tekak i..huhu...
so far, tak pernah lagi makan lidah lembu...tp tak tahu la kot2 pernah termakan tanpa disedari..hehehe

JaJa'Z said...

hehhe..kasih, tah2 dah makan kot...tapi kena kelentong..hehhehe

Yatie said...

Salam Jaja'Z,
Kalau beginilah rupa lidah lembu tu....hai mmng sah2 akak tak mkn....lidah ke, ekor ke, babat ke, paru ke, hati ke...semuanya akak tak mkn....daging lembu je akak makan...mmng lain sikitlah nak minat benda2 tu semua....minta maaflah...

JaJa'Z said...

jaja ni daging,ekor ke makan lagi la..bab lidah ke otak ke..idok laaaa

Related Posts with Thumbnails