JaJa'Z Latest Stories

Saturday, July 31, 2010

Imam Muda: Akhirnya.....

Assalamualaikum
Salam hari sabtu....

Alhamdulillah, malam tadi selamat dah berakhir
rancangan realiti TV IMAM MUDA...
Secara ikhlasnya, memang jaja tak brapa mengikuti rancangan ni
bukan sebab jaja tak nak mengikuti, tapi sebab
selalu terlepas siaran
asal malam hari jumaat je tak ingat...dok leka tengok citer lain
esoknya plak tak tau siaran ulangan kul brapa
Tapi memang jaja nak sangat tengok
maklum la, ni lah antara rancangan realiti tv yang jaja rasa paling
terbaik pernah dilakukan..
Asyik dok tengok rialiti tv rancangan hiburan jek...
yang ni lagi berfaedah..ye dok..?

Walaupun terlepas banyak episod tapi jaja berkesempatan gak
menonton beberapa episod antaranya masa imam2 muda ni
joint dengan orang JAWI gi serbu orang dok berduaan,
episod diaorang gi umah orang2 tua..
memang menarik sangat2...

Dan malam tadi memang jaja set masa betul2 sebab nak tgk sangat2
episod akhir imam muda ni
kagum sungguh jaja dengan kelebihan pengetahuan yang ada
pada tiap2 imam muda yang dapat masuk
ilmu agama diaorang memang tinggi kalau nak dibandingkan dengan
diri jaja yang tak seberapa ni
part yang jaja paling suka semalam
bahagian sambung2 baca surah at taubah
syahdu sungguh dengar..
lancar sungguh bacaan diaorang
memang selayaknya la diaorang digelar imam muda

Apa2 hal pun TAHNIAH kepada
IMAM MUDA ASHRAF

Yang berjaya menyandang gelaran IMAM MUDA UNGGUL
buat kali pertama
Orang Penang!!!

Tak lupa juga TAHNIAH untuk
IMAM MUDA HIZBUR
Walaupun menyandang gelaran Naib Juara
tapi pada jaja, tiap2 diaorang semua memang terbaik...

comel sungguh wife Imam Muda Hizbur ni..hehehhe

Harap2 pihak Astro OASIS buat la rancangan ni tiap2 tahun
dua kali setahun pun takpe kot....
asyik kejar keseronokkan jek....lepas ni kejar ilmu akhirat plak...


2 Beu-T Is Talking:

aZaMieTa said...

dua dua pong same hebat mase final tu.

JaJa'Z said...

memang!..kalau akak jd juri pun tak tau nak pilih mana..

Related Posts with Thumbnails