JaJa'Z Latest Stories

Friday, July 2, 2010

Aku Hangin Ni ! Aku Hangin Ni!!!


Pepagi buta bebudak ni dah suruh jaja buat 'latihan vokal'
hangin betul la jaja!!!

kalau tak reti orang nak ajar tapi tak nak belajar
tak tau tapi orang pesan suruh buat latihan..tak buat2 jugak..
dah tau salah, orang suruh buat pembetulan..buat 'dek' je...

korang nak cikgu ajar korang macam mana lagi?
korang nak dengar cikgu bebel tiap2 kali masuk kelas ke?
takkan selama ni apa yang cikgu ajar sket pun tak masuk dalam kepala korang tu
korang tak jemu ke dengar cikgu bebel menda yang sama tiap2 hari..
korang nak cikgu pukul korang selalu ke???

cikgu nak bagi korang pandai !
cikgu nak bagi korang lulus math!
cikgu nak bagi korang lulus SPM!

korang tak sedar2 lagi ke ???!!!!!


10 Beu-T Is Talking:

~anna&anuar~ said...

baiiikkkkk chekgu.. sy insap.... mahapkan sy chekgu... sob3..

hakikatnye, budak skrg... x mcm kite2 dlu.. sabar nye chekgu.. owwwhh..mulianya seorg guru...

aikk.. bukan ari guru ni kann??

JaJa'Z said...

anna: anna tu insap kejap jek..pastu buat lagi kan? kan ? kan ? hehhe

hari ni hari mengamuk...

~anna&anuar~ said...

kak jaja, kakak anna pun chekgu... mak anna pun chekgu... uihh,... baru pas call dieorg td..dieorg pun marah2 ari ni... haaaaaiii... pasal blh same aaahh?? mmg hari marah2 chekgu sedunia ke ari ni?? ke phg je?? hehehe

JaJa'Z said...

akak rasa pahang je kot!..hari cikgu2 marah sedunia...eh! mak anan kerja lagi ke? atau dah pencen?

farhana_aziz said...

hari marah sedunia ye..hehe. nak tepon mak gakla.kotla dia pun tgh angin kat skolah.hik3

Kniedaz said...

sabar cikgu jaja'z...nanti masuk paper metro plak..huhu

Danial Ikhwan Jaafar said...

sabor la ye. hahaha cobaan~

JaJa'Z said...

farhana: ok gak tu..pi tanya..kot2 betul2 mak farhana pun marah2 gak hari ni..

JaJa'Z said...

kniedaz: masuk paper? hehhehe bagaian RAP bleh la masuk..

JaJa'Z said...

danial: dok sabor la ni...

Related Posts with Thumbnails