JaJa'Z Latest Stories

Saturday, June 19, 2010

My 100 Followers !!

Memang tak menyangka ni
Jumlah Followers jaja dah mencapai angka 100 orang!

yer2...jaja tau, orang lain lagi best dah beratus
takpe la..tu blog diaorang
tapi bagi blog jaja yang tak seberapa je ni
ni dah kira pencapaian terbaik la ni
Nampak gambor follower yang jaja bulat kan tu ?
Meh kita berkenalan dengan tuan empunya badan ok..

.............................................................................................


nama diberi: Muhammad Aizat bin Mazzuan..
-DoB: 21 jun 1991..
school: -as-saidiyah -smka Shams ....now: IPG Kampus Tun Abdul Razak ...
lovely hometown: seremban.. Anak kedua dari 4 orang adik beradik.
Lahir kat Hosp Besar Seremban. Sekarang belajar kat Maktab.
Baru je bukak blog ni, sebab nk cr pengalaman jd blogger..

...........................................................................................................

Muda lagi adik kita sorang ni, baru mencecah 19 tahun
dan insyallah akan bergelar pendidik suatu hari nanti..amin

jom kawan2 semua..
kita terjah blog AIZAT

Klik Kat SINI


12 Beu-T Is Talking:

kasih suci said...

wah..tahniah2...

JaJa'Z said...

kasih lagi banyak dr akak pun...

dieya said...

congrats k jaja! terer tuh dah sampai 100 followers! tak sia2 k jaja update blog berkali2 sehari kan, ramai org dtg baca. brava!

JaJa'Z said...

dieya 100 tu sket je nak banding ngan blog orang lain..lagi 'kencang'!!!..dieya pun salah sorang dr nya..

aizat912 said...

hahha.. thanks kak..
akak memang spoting la.. :)

JaJa'Z said...

aizat: yes i ammmm :p

TopsyTurvyMum said...

tahniahh!!:)..
nanti kejap je naik 200 tuu..tup2 nanti 1000!!

JaJa'Z said...

TTM: Amin..harap2 blog jaja makin meluas la gamaknya..

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

tahniah..
lepas nie..tambah ke 200 pula...

jaja, rajin uodate blog..tu y ramai follow..terbaik..

JaJa'Z said...

kak ayu: time cuti bleh la..dah buka sek sok ni..tak tau lah kan..

Sha-na.Szied said...

hye kak jaja..salam ziarah..

tahniah kat akk. sbb folower da 100++
saya? x yah story la..
ciput baru

aizat ni kawan saya :)
hehe

JaJa'Z said...

hai sha-na:
takpe..akak dulu pun mcm sha-na gak..berbulan2 dok berbelas orang je..skang ni la baru naik sket..

Related Posts with Thumbnails