JaJa'Z Latest Stories

Wednesday, June 2, 2010

Aduh la...Tanda2 Nak Demam Melanda..Tammo Tammo!

Assalamualaikum
Selamat pagi semua
nampak gayanya pagi ni jaja macam tak berapa nak sihat je rasa
Bangun je pagi tadi tekak dah rasa perit
gatal semacam dah ni
Tambah plak dengan bersin berkali2
hidung dah mula berair2
Nampak gayanya tanda2 nak demam dah melanda
aduhh la...
jaja ni cukup serabut kalau hari kerja kena demam
kalau dapat MC takpe jugak
kalau tak dapat ?
kena la jugak harung gi sekolah
dah la nak makan ubat pun tak bleh
kang kalau makan, mau 'weng' kepala jaja ni sebab tahan mengantuk
mujur la skang ni bebudak dah nak habis exam
bebudak yg datang sekolah pun ala kadar je
Harap2 tak demam la
.
.
.
Tapi demam @ sakit itu penghapus dosa
apa yang terjadi
redha je lah...
Doakan jaja cepat sembuh ok...
^_^

6 Beu-T Is Talking:

Kniedaz said...

semoga tak jadi demam..
jaja...kita menang saguhati Kurasakan Something! ^_^

JaJa'Z said...

yeah! yeah! jaja tengok dah tadi..terus tak jd demam..

kasih suci said...

jaga kesihatan ye kak jaja...skrg musim panas...banyakkan minum air masak...

dieya said...

get well soon! tak best laa kalu k jaja sakit.. sapa nak cerita ceriti kat sini.. suruh en. zack jadi penulis jemputan laa ek ;-)

JaJa'Z said...

kasih: tq dear..ari tuh kasih tak sihat..ni akak plak..huwaaa...tapi lepas minum air teh td..berpeluh2 badan..

JaJa'Z said...

dieya: sakit merangkak pun akak tetap update blog..bley? hehhehe..kalau soh en zack..alamatnya dia citer pasal takraw..pasal rondaan KRT dia..pasal ayam dia..pasal pokok sayur dia je..heheh

Related Posts with Thumbnails