JaJa'Z Latest Stories

Saturday, May 22, 2010

Udah Sarap Ko Belom ???

(pic gugel)
Assalamualaikum
UUUUUHHhhhhhhhh!!!!..sedap betul mengeliat
pagi yang nyaman
suasana yang damai
nikmat betul kalau bangun takyah rushing2 ni
dah jaga tadi pun bleh terkulat2 lagi atas katil sambil tekan remote tv
hehehheh
Alhamdulillah
Allah masih beri lagi kesempatan untuk jaja hidup kat dunia ni
dan menikmati segala keindahan alam
.
.
Korang dah sarapan lom?
jaja pagi ni dah tibai sebungkus nasi lemak akak seberang jalan
untuk En Zack plak jaja belikan karipap,donat,apam ngan cucur badak
bukan tak nak belikan dia nasi lemak
tapi susah kalau dapat suami
yang tak brapa pemakan ni
kuih2 tu pun blom tentu habis
ntah2 bini dia ni jugak yg tolong settlekan petang2 karang
macam mana la badan tak jadi gini :p
.
.
Jaja dah sempat menyapu rumah
dan
kemas ruang tamu
kejap2 lagi dah nak bersiap nak gi kenduri plak
jumpa petang nanti okehhhh
^_~

12 Beu-T Is Talking:

Lelord said...

morning glory...
uhhh ujan kat sini
makanya wat roti bakar ngan teh aje

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

morning jaja

dok oat jer lah..... paling tidak pun roti....selera dah mati lah kalau dok nak berdiet nie...
kalau tak diet..harus ayu rembat nasi lemak gak...kikiki

Nur Hawa Mohd Zin said...

terkesima sekejap kak tgk gmbr ni...

JaJa'Z said...

lelord: roti bakar pun sodappppp

JaJa'Z said...

kak ayu: ari ni terlari diet kejap...hehhe..petang kan insaf balik..

JaJa'Z said...

hawa: makan apa plak pagi tadi?

En iLham said...

sedapnya gambar nasi lemak kat atas tu cikgu.arini mak saya masak nasi lemak.yummy2.hehe

singgah pula ke KAU ILHAMKU
CARA PARKING 'TERBAIK'

Nur Hawa Mohd Zin said...

goreng keledek ngan cekodok pisang jerk..heheh.

Danial Ikhwan Jaafar said...

suami tak pemakan sangat? haa, solution nye, dapatkan anak yang pemakan. makanan tak membazir, anak sihat (kalau tak melampau makan la =P) mak ayah pon sihat. hahhaa =

JaJa'Z said...

syamil: sedap kan..nak2 kalau mak sendiri yg masak..yumiieee

JaJa'Z said...

hawa: yang tu pun best apa....:p

JaJa'Z said...

danial: anak nanti tak tau la pemakan ke tak..kalau ikut macam ayah dia..puas la nak suruh makan...

Related Posts with Thumbnails