JaJa'Z Latest Stories

Friday, May 14, 2010

Salohhhh La Pulokkkkk :p

Assalamualaikum
Nikmat betul dapat tido kejap tadi...
bengang je En Zack tengok bini dia 'terbungkang' kat katil
sekali sekala je bang..hehehhehe
Tengah syok2 tido, tetiba dengar plak bunyi
orang tengah drill dinding..punya la kuat kat tepi telinga ni
rupanya jiran dok pasang aircond..jeles ni..
Tengok2 jam dah kul 5
cepat2 jaja bangun solat segala
and prepare jemput2 bilis untuk En Zack
nak cepat2 tu bukannya apa..sebab
nak tgk Piala Thomas Malaysia lawan China
kemain lagi ketung ketang kat dapur
buat air kopi lagi
bila dah siap tu, angkut ke depan sambil nak tgk game badminton lah
alih2 dah kul 6 lebih takde jugak games...
ishhh..tak kan dah habis Kot!
.
.
Rupa2nya
game kul 7 da....:p

Penat daku masak kelam kelibut tadi..rupanya lambat lagi....
ahaksssss

4 Beu-T Is Talking:

ibh said...

He..hee..ok la tu..minum petang dah siap..so bleh rilek ja tunggu game kul 7..

JaJa'Z said...

ibh: bagus jugak kan..tak la terkalut2 dah..

ainhamzah said...

hamboi.. sakan je sis yea.. hehe

JaJa'Z said...

ain: hai ain..thanks for drop by...

Related Posts with Thumbnails