JaJa'Z Latest Stories

Tuesday, May 18, 2010

Kembali Kepada Rutin Biasa

Assalamualaikum
Akhirnya..setelah seminggu kerja berhempas pulas last week
and today kembali lah jaja kepada rutin kerja biasa
Hari Guru Kat UMP dah selesai
Hari Guru kat sekolah pun dah selesai
Masakkan rimba pun dah selesai
Skang tumpuan preparation untuk bebudak exam pertengahan tahun starting this week...
tapi kertas2 pun tak sorting lagi..tak 'ketip' lagi
.
.
Rutin pagi tadi..macam biasa2 lah
menyemak buku2 kerja bebudak ni
lukis graf macam menda tah bebudak ni
berpinau mata nak menanda....
Walau sesibuk mana pun kita
sepenat mana pun kita
Jangan
Lupa
!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
SENYUM !!!!!
Kerana senyuman itu penawar segala duka..cheh!!!
Petang ni ada plak meeting guru...
takpe
takpe
SENYUMMMMMMM :p

7 Beu-T Is Talking:

Hizami Rahim said...

hoho.
tanda jangan tanda.
ahha.
sian cikgu.
;)

JaJa'Z said...

hizami: kena siapkan tanda..nak pulangkan semula untuk bebudak ni buat ulangkaji..

AYU said...

senyummmmmmmmm...awet muda..

JaJa'Z said...

ayu: betul tu kak ayu....jadinya..senyum...

Nur Hawa Mohd Zin said...

amboi kak jaja'z kite ni....hehehe...posing sakan kat sek..hehe

JaJa'Z said...

hawa: orang tak nampak..bleh la.hehhe

Nur Hawa Mohd Zin said...

hehehe...ni enjoy ye kak...

Related Posts with Thumbnails