JaJa'Z Latest Stories

Friday, May 14, 2010

Giler ! Nak Makan Pun Sayang....

Assalamualaikum
Tengah dok google2 tadi
terjumpa plak gambo2 ceklat ni
ish..betul punya kreatif diaorang ni bleh ukir
ceklat sampai jadi macam ni

Cute giler ceklat bentuk kasut...
nak makan pun sayang
simpan je lah dalam freezer sampai expired..hehehheh
Bukan setakat high heel yg ada
sport shoe pun ada tau..NIKE lagi you...
Ni yang sedap ditengok la...
kalau ceklat yang macam ni plak...
tergamak tak korang nak makan
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ishhh..tak lalu teman nengok nya..
macam mana nak telan ceklat gini gaya rupanya
idokkkkk la.....
Ceklat bentuk binatang2
mujur takde gambo ceklat dalam rupa Cik BaB*
tak pasal2 jadi haram plak nak makan....
( All Pic by Cik Gugel)



8 Beu-T Is Talking:

Hizami Rahim said...

ahha.
nak coklat muka sendiri.
;)

JaJa'Z said...

boleh2..simbah je coklat kat muka..then tunggu sampai keras..okey???

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

kikikiki..
tamo......takut...
nasib tak antu coklAT

Roronoa Zoro said...

oh tidak ! coklat bentuk kelapa.. seram !

JaJa'Z said...

kak ayu: sama lah..jaja pun bukan hantu coklat...

JaJa'Z said...

zoro; bentuk kepala la..bukan kelapa.ekekek

kasih suci said...

comelnye yg bentuk kasut tu..hehehe...cute2

JaJa'Z said...

kasih: nak ke? buat bentuk kasut suka baru kasih beli

Related Posts with Thumbnails