JaJa'Z Latest Stories

Saturday, May 8, 2010

Bila Laki Bini Borak Pasal Blog

Secara terus terang jaja bagitau, En Zack jarang sekali baca blog jaja
walaupun dia tau bini dia ni ada blog dan update blog tiap2 hari
" Hari2 tengok blog " kata En Zack
Secara am nya..En Zack tak brapa amik tau sangat blog tu apa
dia ingatkan blog tu satu 'ruangan' untuk berchatting
sbb kadang2 dia nampak jaja balas comment2 blogger lain
" awak chatting ke tadi ?"
So, kena la jaja terangkan pada En Zack
apa dia blog?
kenapa orang berblogging?
mengangguk2 kepala En Zack time jaja bercerita
" Bla bla...up traffic..bla bla bla...visitor bertambah...bla bla bla
blog En Ben..bla bla bla...ramai geng..bla bla...kena rajin amik gambo"
.
.
" Kalau amik gambo abang main takraw pastu letak dlm blog awak bleh ?"
nak tergelak jaja dengar soalan En Zack
" Boleh bang..takde hal..saya pun memang buat satu label pasal abang "
Tetiba En Zack
" Kalau gitu abang nak buat blog jugak la!"
abang buat blog???
" Abang tu rajin sangat ke nak berblog? takyah la.."
kang En Zack plak lebih glamer dari jaja..mana blehhhh :p

7 Beu-T Is Talking:

Nur Hawa Mohd Zin said...

hahahahahaha..awe gelak ce n3 akak ni..tbe2 suami akak nak wat blog....pastu glamor..hahah kelakar lah kak...awe gelak tak hbs2 ni tau...hahahahahaha tp seyes ke kak suami nk wat blog???

JaJa'Z said...

hawa: takdenya dia.hubby akak tu bukan kaki mengadap laptop pun..mau berebut kitorang nak guna satu laptop ni je..

Nur Hawa Mohd Zin said...

hahah..mesti kelakar lah akak ngan suami akak ni..ok gak tu, t berebut payah plak

JaJa'Z said...

hawa: En zack memang kuat mengarut..kalau buat lawak..malas nak layan..buat sakit perut je..

Nur Hawa Mohd Zin said...

muka dia cam seyes je org nye kak..ok lah tu...heheheh..akak pnh wat n3 pasal dia ke? hahah

JaJa'Z said...

muka dia memang garang hawa..anak2 sedara,adik2 dia ngan anak jiran2 ramai yg takut dengan dia..muka je siyesss tapi suka buat lawak...entri pasal en zack??? apsal plak takde..hawa bleh baca kat label My Love Hubby...

Danial Ikhwan Jaafar said...

hahaha
sebenarnye tak pernah jumpe pon en zack hahaha. masa kak ja kahwin tu sekali la nampak. pastu sapa ke le ni dok penoh nampok. =P hahaha

comel sungguh kak ja dan suami. hahahahahah jangan marah ye! ahaks =P

Related Posts with Thumbnails