JaJa'Z Latest Stories

Sunday, April 4, 2010

Tolong !!! Jaja Tak Mengintai La !!!

Assalamualaikum
Dua tiga hari dah dok rasa tak selesa
awat la macam sakit je bila nak pejamkan mata
Cuba korang tgk mata jaja ni betul2..
nampak sesuatu yang berbeza ??
Sila abaikan bulu kening yang bersepah tu...
En Zack kata natural beauty...hehehhe
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Kelopak mata jaja bengkak !!!
Adoi la..nak kata sakit sangat tu tak la
tapi dapat rasa la kelopak tu tebal semacam je daripada biasa
No ! No! No!
jaja tak mengintai sesapa ek..
hatta En Zack pun jaja tak intai..hehhehe
( intai sket2 je...ahakss)
.
.
.
.
Harap2 bengkak ni berkurang la
malas betul nak gi klinik mengadap doktor....
mujur jugak pakai spek mata, tak la orang perasan sangat
tapi kalau dah bengkak sangat jaja takut sampai sakit kepala je kang
tak pasal2 plak demam
hari2 Ahad mcm ni brapa je klinik yang buka..
kena la terjah klinik 24 jam kat Kuantan nuh..
malas wehhhh....
Doakan mata jaja cepat sembuh okey...:p

2 Beu-T Is Talking:

Aida Rezuan said...

Alahai.. dah ok ke mata Jaja?
Kena SENTIASA intai kot.. baru baik sket mata tuh. :D

JaJa'Z said...

mata jaja dah ok now..tapi tak brani nak tenyeh2 lagi..takut bengkak balik...AKAN jaja intai..heheh

Related Posts with Thumbnails