JaJa'Z Latest Stories

Saturday, April 10, 2010

Jaja'Z Personal Record So Far...

Assalamualaikum
Saje je jaja nak berkongsi rekod peribadi terbanyak
pengunjung JAJA'Z setakat ini
semalam 9 April 2010
pengunjung JAJA'Z setakat jam 9.45 mlm tadi
78 orang dalam sehari
YER..jaja tau..orang lain lagi beratus2 pengunjung sehari..
tapi bagi jaja yang baru merangkak2 berblogging ni
kira macam cukup bagus la dah ni
harap2 hari2 akan dtg akan bertambah lagi pengunjung ke JAJA'Z
dan semalam rekod gak
4 entry jaja buat dalam sehari
( banyak plak idea jaja)
rasa2 satu hari nanti bleh tak agaknya capai rekod macam
pengunjung blog EN BEN ?
beribu orang view blog dia dlm sehari dan dia pernah kata
dekat 90 orang yang tengah online blog dia dlm satu masa..
berpengaruh betul EN BEN kita tu..
.
.
Caiyok ! caiyok JAJA'Z

6 Beu-T Is Talking:

Syue Mustafa said...

Tahniah Jaja. 78 orang tu kiranya banyak jugak tau. Tak macam saya yang seciput jer orang visit. Sama-sama ler kita saling kunjung-mengunjung yer. Btw, saya rasa 3, 4 hari lepas saya dah pernah visit blog Jaja ni. Tapi jadi silence reader jer. Tengok kat maner? Maner lagi kalau bukan melalui blog Ben. Jaja, seikhlas hati saya sukakan blog Jaja ni. So sweet. Pink color lagi. Gaya penulisan pun saya suka. Meriah...

JaJa'Z said...

tq syue..jaja pun rasa syue ada dtg jengok dah blog jaja ni..lepas2 ni jgn jadi silent reader lagi ok..kita sama2 meriahkan suasana..jom kita tukar2 link kat blog ok...?

jaja suka layout blog ni jugak..but truely..jaja bukan la fanatic of pink...tapi colur ni memang menenangkan...

eqbalzack said...

wahh...boleh dibanggakan tu...
aktifkan lagi berblog k...

JaJa'Z said...

eq menjengah blog jaja??? wah..bangga kejap..masih mencuba..tapi tak la seramai pengunjung blog eq...

Syue Mustafa said...

Insyaallah, kalau sempat hari-hari nanti saya visit blog Jaja....

JaJa'Z said...

thanks syue...jaja pun akan balas kunjungan syue..wah! dah macam hari raya plak..

Related Posts with Thumbnails