JaJa'Z Latest Stories

Friday, April 11, 2014

Macaroni Tomyam..




Selalu kita tengok orang buat macaroni bakar, tak pun macaroni n cheese..
and paling cincai2 pun buat macaroni sup...
Ni semua kes tertgk pic member la ni..makan macaroni sup kat Fb...
dah la jaja ni terliur...jaja ni kalau dah terliur, kena la buat jugak kan...
kang dok teringat je la...

Cuma kali ni jaja twist sket..jaja buat macaroni tomyam...
alah bukan susah pun..buat tomyam yang macam biasa kita2 buat tu jek..
pastu rebus macaroni n dah siap...!
simple je kan...
tapi bahan2 dalam tomyam tu terpulang la korang nak boh apa pun..
if ada ayam or daging or seafood semua bleh guna...
jaja ni kebetulan ada seafood, tu yang guna udang n sotong jek..
pastu boh sayur mayur sket2...dah bleh makan dah ...


Jangan lupa cuba yek...

1 Beu-T Is Talking:

mama darwisy said...

Woww nampak sedap! Saya mmg hantu tomyam! Salam perkenalan! :)

http://ourlovebonding.blogspot.com/

Related Posts with Thumbnails