JaJa'Z Latest Stories

Monday, June 11, 2012

Seksanya Batuk....

Dah seminggu lebih jaja ni dok batuk...
seksa betul rasanya kalau tiap2 kali kena penyakit batuk ni...

Kalau kat umah tahan la lagi..ni kat sekolah..
aduhaiii....
nak2 plak hari ni first day ke sekolah semula lepas cuti 2 minggu...
kena plak terjerit2 bila bercakap...
lagi lah buatkan tekak ni kemain gatal....
paling seksa bila dah sampai tahap batuk bergaung2 bunyi and kering..
uish..peritnya lah rasa...

Seminggu jaja dok bedal ubat pil En Zack..
nampak gayanya tak jalan taktik tu...nak kena minum ubat air jugak rasanya baru ok...
harap2 tak lama lah...seksa kemain nak bercakap...

4 Beu-T Is Talking:

Mamamya said...

moga jaja cepat sihat yer...mmg seksa bila batuk ni.. kdg2 b'bulan2 baru nak baik... jgn lupa makan ubat.

Dba Dealova said...

semoga cepat sembuh :)

JaJa'Z said...

kak lieya..selamat dah gi klinik td..tak menahan sangat dah batuknya...

JaJa'Z said...

thanks Dba...harap2 cepatla sembuh..tak menahan rasanya...

Related Posts with Thumbnails