JaJa'Z Latest Stories

Monday, June 25, 2012

Rendang Di Bulan Sya'ban

huishhh..puasa pun belum...raya pun belum..
tapi tekak ni dah terasa2 nak makan rendang...
ni semua gara2 Kak zah la..
last 2 weeks, dia bagi rendang daging semangkuk...
macam tak puas makan...tu yang jaja repeat plak buat minggu lepas...

Ni lah rupa rendang daging jaja...

memula ingat nak buat rendang ayam..tapi bila pk2 semula...
En zack ni dia kureng sket ayam2 ni..muak katanya...
so, bila pk kesian kat suami sendiri..
makanya jaja tukar la jadi rendang daging...

Sayangnya takde lemang or nasi impit jek..kalau tidakkkkkkk
memang betul2 mood raya punya lah..
hehehe

nak cuba? bleh cuba resipi jaja ni...
klik SINI yek...

4 Beu-T Is Talking:

mrs kayrul said...

aduh rendang..sedapnya..hari tue mak mertua baru kasi rendang ayam sebijik macam tue..tak puas la makan..nie nak kena repeat buat sendiri nampaknya

Sari Yusa Ibrahim said...

Jaja, dah rasa2 mood raya ni, hehe

JaJa'Z said...

Mrs Kayrul...ha, apa lagi..resipi jaja dah bagi tu..bleh cuba yek..buat sendiri puas sket..leh makan banyak2..hehehe

JaJa'Z said...

kak yus..tu lah..hoverrrrr jaja ni..ekekke

Related Posts with Thumbnails