JaJa'Z Latest Stories

Friday, June 29, 2012

Layan Waqi Lagi...

Hari2 mesti rindu kat mamat keletah ni...
dulu2 kerjaan dia bila datang umah jaja mesti dia nak tgk kartun kat youtube..
nak tgk Upin Ipin lah..nak tgk Boboiboy lah...
Cik jaja yang baik hati ni pun memang suka sangat2 layan dia...

Bersungguh2 muka tgk citer kartun...


Waqi..pandang Cik Jaja....!

Cik Jaja ni kacau la....Waqi nak tgk Upin Ipin ni.....


Siap sendeng2 dok kat sofa..eiii gerammmmmm

Skang ni xtvt Waqi dah bertukar..datang umah manjang nak kacau ikan gapi
yang dok meremut2 kat dalam tempayan depan umah...
tu kalau kat luar...

Kalau waqi masuk dalam umah plak..
dia skang dah pandai amik spray air utk iron baju tu...
nakal sungguh..dia kerjakan Cik Zack dia sampai lencun2...
nak2 plak kalau CIk Zack dia tengah tido...
Dia Spray muka Cik Zack dia sambil jerit...

Cik Jackkkkkk..Bangunnnnn!!!!

Sampai surrender En Zack bila kena spray dengan waqi...
hehehhe
Aduh la...macam2 keletah mamat ni....
kalau tak jumpa sehari memang lah rindu...

^___~

2 Beu-T Is Talking:

Sari Yusa Ibrahim said...

sopan jer Waqi ni tengok Upin.. kalu bdk lain dah merakas agaknya.. hehe

ibh_sue said...

Aslmkum Jaja.
Lama sue tak masuk sini..Jaja sihat? :).
Suka pulak tgk muka teruja dia tgk cartoon tu..Hehehe..comei ja

Related Posts with Thumbnails