JaJa'Z Latest Stories

Sunday, May 20, 2012

Waqi Dah Mooootak...

Masa jaja on da way balik dr Penang lepas ayah meninggal hari tu..
si Miza hantar sms...katanya ada suprise untuk kitaorang berdua...
cuak kejap jaja rasa..
suprise apa menda la Miza ni nak buat...

Bila sampai je kat umah dalam kul 8 malam tu..
terus Miza,Nina dan Mizan jerit2 datang umah sambil usung Waqi..

Oh! No....

Waqi dah Botakkk....
memang betul2 licin la kepala dia...
kesian betul jaja tgk muka Waqi..macam muka budak kena buli jek..
ekekek

Masa malam tu tak sempat jaja nak amik gambo dia..
ni plak muka Waqi selepas 2 minggu dibotakkan kepala..

Habis kemachoan Waqi bila dah botak..
ekekekke

Muka Waqi pun jadi serius jek...
Eh, terkeluar plak lelemak cintaku..double Chin wehhhh

ni pun mujur la dah tumbuh dah sket rambut dia..
terus nampak cam capang sangat telinga mamat kecik ni..
ekekkeke

Harap2 lepas ni babah Waqi tak botak kan kepala dah..
sian kat dia...
^___~

3 Beu-T Is Talking:

dieya said...

alamak.. botak sudahhh!
apasal serius benor muka waqi skrg.. mogok ker rambut justin bieber dah jadik kanye west..

Rizki Pradana said...

postingan2nya sangat bagus, menarik dan bermanfaat,,terus menulis,,karena dengan menulis kita bisa mengembangkan imajinasi kita dan menjadikan kita lebih kretaif..serta kadang bisa menghibur orang lain.. ^_^

salam kenal
kalau berkenan silahkan mampir ke EPICENTRUM
folloback juga ya buat nambah temen sesama blooger,,tukeran link juga boleh,,makasih..^_^

Rizki Pradana said...

postingan2nya sangat bagus, menarik dan bermanfaat,,terus menulis,,karena dengan menulis kita bisa mengembangkan imajinasi kita dan menjadikan kita lebih kretaif..serta kadang bisa menghibur orang lain.. ^_^

salam kenal
kalau berkenan silahkan mampir ke EPICENTRUM
folloback juga ya buat nambah temen sesama blooger,,tukeran link juga boleh,,makasih..^_^

Related Posts with Thumbnails