JaJa'Z Latest Stories

Saturday, April 14, 2012

Menu Ringkas 14 April....

Makin lama makin tak tau jaja nak masak apa dah...
balik2 jaja ni dok ulang masak menda2 yang sama je lah..
sampai kan kadang2 tu jaja ni dah ada kat pasar, tapi dalam kepala dok blur lagi..
tak tau nak beli apa...

Lepas pusing punya pusing kat pasar tadi...
last2 jaja ternampak la seplastik lala...
emm..dah lama jugak tak makan lala ni...boleh la ak try masak...

Jadinya..selamat la jaja tumis pedaskan jek si lala tu..

Satu plastik lala tu pun dah naik harga weh...
dulu memula beli rm7 jek...
now dah naik sampai rm9..tapi sebab teringin nak makan..
pejam kan je lah mata...janji sedap ditelan..
hehehheh
dah siap2 masak..jaja pass ke umah Kak Zah semangkok...

Menu2 lain yang jaja masak untuk meneman cik lala kat atas meja makan....

kari ikan pelaling...
dan yang satu lagi ni menu paling syok sekali...
kalau makan dengan menu satu ni jek..bleh bertambah2 sampai 3 pinggan...

ikan talang masin goreng sekali dengan bawang dan cili kering...
pergh!!! sedap tak terkata....

tu jek menu untuk hari ni...
now nak peningkan kepala sbb nak pk nak masak apa plak untuk esok..
hehehhehe

5 Beu-T Is Talking:

::Azura Rahman:: said...

sedap mmg sedap.. dh lama x makan ikan talang tu.. bak mai sini skit.. hihihi..

JaJa'Z said...

kak zura..mai2..ada lagi seredak2 ni..lada yang banyak tinggal..hehehe

Bicara Kak Noor said...

Jaja nak gulai ikan nampak sedap tu ada kacang bendi lama dah tak makan gulai ikan mesti dua tiga pinggan jugak ni kalau akak makan hehee

Iena Eliena said...

salam..
singgah follow sini :)
jom follow cik iena jugak(^_~)
www.ienaeliena.com

Masya said...

pai² nampak menu yg mengiurkan.. semalam pun kite masak lal.. tp lala kecik jer...

Related Posts with Thumbnails