JaJa'Z Latest Stories

Tuesday, February 21, 2012

Waqi Dah Pandai Menulis :p

Sekali tengok gelagat waqi ni..dah macam budak2 besar2 dah...
pantang nampak pen skang ni..mula la dia nak menconteng..
sebelum waqi start conteng dinding umah cik jaja...
baik la bagi awal2 kertas kat dia...

Ni memang aksi spontan...
dia nak menulis jek..mesti dia meniarap..
kadang2 sampai kaki tu dia jongket2 ke atas...
sangattttt sama macam jaja dulu2 asal menulis je nak meniarap...
eh, ni bukan anak aku..lupa plak..
hahahhaha

Dah penat meniarap...duduk plak..sambil bebel2..
bila tetiba pen takde dakwat..
terus dia hulur pen tu kat jaja sambil cakap...
nak..nak..nak...
Kiranya macam nak pen lain la...
eii..geram sangat2 kat waqi bam bam ni...

Itu kalau menulis....
rupa2nya sama jek kaedahnya bila tgk tv...

Tetap meniarap jugak sambil remote tv kat tangan...
hehehhehe
macam la dia tau sangat2 kan...
comel..!!!

2 Beu-T Is Talking:

YaYaNsMuM said...

ekeke...comelnye...tulis aper tuh??ekeke

Nur Hawa Mohd Zin said...

budak2 kalu dah minat membaca, menulis dan mewarna mmg pantang nampak pensil sume :)

Related Posts with Thumbnails