JaJa'Z Latest Stories

Friday, October 21, 2011

SALE!!!!

Moh le korang...
BodyShop tengah buat sale skang ni...
start from esok until 30 oktober...
uish..lama tu..seminggu SALE nya...

Nampak gayanya harus juga jaja terjah BS ni...bleh la  topup mana2 perfume 
yang semakin tinggal ala2 kadar je tu...
Nak juga intai2 compact powder..kot2 la ada less jugak kan...
bleh la bedal sepapan dua..hehhehe

6 Beu-T Is Talking:

Mamamya said...

huaaa...baba x blk this week....kami 'terkurung' di rumah sajor....uhukss.

Lelord said...

ni pun tak kuo walaupun kaki dah bengkak...pas najlaa kuo spital papa lak asik cirit n muntah2 adehhhh

~izan~ said...

ha ni la sale yg izan kata tu..izan tgk kt email.ingat members day..xdpt plak kumpul point ekeke..

JaJa'Z said...

kak lieya..takpe la...mainkejar2 jek ngan minah2 tu..hehhe

JaJa'Z said...

kak lela, takpe la..tunggu papa najlaa sihat..baru la gi jalan2 semula yek..

JaJa'Z said...

izan, jaja pun dapat dr email ni..nak kena gi melawat jugak ni..

Related Posts with Thumbnails