JaJa'Z Latest Stories

Wednesday, October 12, 2011

Nostalgia V.08 : Bertunang...


Hampir2 terkubur entry segmen2 nostalgia kat blog jaja ni...
punya la lama tak buat...

Meh nak tayang satu gambar nostalgia dlm hidup kami berdua...

Hari pertunangan kami...
30 Januari 2006

lain tak muka we all berdua...?
bila jaja tgk semula gambar ni..then bandingkan muka En Zack yg skang..
memang berbeza amat rasanya...
dulu janggut dia seciput jek..skang ni sampai dah boleh buat tocang..
hehhehehe

Sebenarnya masa hari bertunang ni...jaja ingatkan En Zack tak datang..
rupa2nya dia dok dlm kereta masa orang dok berbincang2 tu..
rasakan..berpeluh2 dok dlm kereta...
pastu bila dah selesai..baru la dia datang untuk makan2 plak...

Setahun lebih juga kitorang bertunang...
bulan Mac tahun 2007 baru kitorang langsungkan perkahwinan...

bila tgk gambar lama2 ni..mula la terimbau kenangan dolu doluuuuuu
>___<

10 Beu-T Is Talking:

Salina@IbuAqil said...

Humboi cik jaja.. lentok2 erk.. hik3!! comel2.. ;)

E-na Lovely Kitchen said...

sweetnya jaja!!

kasih suci said...

lain la.. tp tang comel tu tetap sama..hehehe

dieya said...

k jaja maintain tersenyum ceria.. b zack maintain muka serius gitu

tapi tang janggut b zack tu mmg sah laa.. bleh lawan azmil mustapha

Cik Suheela said...

lama dah ek sis berkahwin..heee sweet :)

JaJa'Z said...

ibu: tak lah nak lentok sangat..tapi sebab stail duduk kitorang tu menampakkan jaja tinggi dr zack..eheh

JaJa'Z said...

e-na..thankssssss

JaJa'Z said...

kasih, lain kan..hehhe..muka abg zack pun time ni tak masho mana..macam la skang ni macho..hahahha

JaJa'Z said...

dieya, nasib baik azmil mustafa..kiranya akak kena jadi asmidar la ek....

JaJa'Z said...

suheela....lama dah dik..4 thn lebih dah kitorang kawen...

Related Posts with Thumbnails