JaJa'Z Latest Stories

Wednesday, September 28, 2011

OOB


Setelah hampir 2 thn jaja tak attend apa2 kursus..
tak kira lah kursus ICT ke..kursus apa2 ke...
sekali, bila kena gi kursus..rasa takut and malas la plak rasanya...
malas sebab nak kena tinggalkan En Zack..
kedua..malas sebab nak kena tingal kelas..tinggal bebudak tu...
and yg penting sekali...
malas nak packing2 baju dan segala kelengkapan lain...
oh! bab packing2 ni memang lemah sangat2 la...
tak suka!!!!

Ke mana kursus jaja kali ni?

Tempatnya tak la jauh mana ngan umah jaja ni...
betul2 kat tepi laut....
dok kat hotel ala2 apartment...


Kat Santuary Resort Cherating jek....

Jaja akan menghadiri Kursus Pemantapan Program 1Murid 1Sukan...
mujur la surat panggilan kursus tu memang atas nama jaja...
kalau la bukan atas nama jaja dan sekolah seggestkan jaja yang kena gi..
memang jaja nak bangkang habis habisan la...
Kursus sukan2 plak yang dibaginya ke jaja...
lain la kalau bagi kursus masak2 ke...kursus blogging ke..
hehehhehe

Tapi apa kan daya...
'kami yang menurut perintah'
jadinya ikut kan jelah...

Jaja akan berada di Cherating selama 3 hari bermula rabu
sampai la ke hari jumaat...

Maka dengan rasminya....

Button OOB is activate !!!


OOB = Out Of Blog....

14 Beu-T Is Talking:

~izan~ said...

selamat berkursus... jaga elok2 kaki tu hehe

Lina said...

slmt berkursus jaja

Mamamya said...

good luck dear....mudah2an baik kursus nnti jaja slim sikit sbb byk sukan kan.... (guwau jerk...eh..tp klu btl ok kan... ) ehhh....kaki dah elok ke nak sukan2 ni....jgn t'pelecok lagi...nnti lagi sakit....

take care!!

Zue AnnaLeeya said...

slmt berkursus...
ingatkn apelah OOB tuh.. hehe..

teratai said...

selamat bkursus....balik nnti kena buat inhouse utk cikgu2 pula!

eisyaawie said...

selamat berkursus...... rajin bersukan laa Jaja nie...

ieda said...

selamat berkursus dik
wahhhhhhhhh kursus sukan2 nie .. best2 dikk ..
lepas nie kalau leh bawak org luar .. jgn lupe namakuu dik ! :))

JaJa'Z said...

izan: kaki ok dah..kalau tak, tak kuasa nak gi kursus ni...

JaJa'Z said...

lina, thanks dear...

JaJa'Z said...

kak lieya...nama pun kem 1 murid 1 sukan kak..bukan guru yg bersukan...murid2 la kak..hehhe..kitorang cikgu2 just taklimat2 permainan jek..habis taklimat makan dan makan lagi..hehehhe

JaJa'Z said...

kak zue; so dah tau la OOb tu apa kan..lepas ni bleh la try guna plak..hehhehe

JaJa'Z said...

kak teratai...
takde la sampai kena buat inhouse training kak...kursus santai2 jek..cikgu2 pengiring ni banyak relaks dr dengar taklimat permainan..the rest, makan makan and makan..hehhehe

JaJa'Z said...

eisya: suka gak sukan2 ni..tapi kali ni tak la bersukan pun..bebudak jek yg banyak terlibat..kitorang memantau jek...

JaJa'Z said...

kak ieda: sah2 program sekolah kak..mana bleh ajak orang luar..hehhe..nanti lah kita buat gathering sambil sukaneka..nak?

Related Posts with Thumbnails