JaJa'Z Latest Stories

Wednesday, June 15, 2011

Salih Yaacob Di Beijing...


Semalam jaja cerita pasal Zurin ke Beijing...
hari ni pasal Salih Yaacob plak yang juga bercuti ke sana
bersama isteri2 dan anak2nya...

Bagus Salleh Yaacob ni..
nak gi jalan2 semuanya bawak sekali..bagus la kan..
takde lah nanti ada yang berkecil hati...

No 1

No 2

No 3

No 4

Alhamdulillah...
semoga jodoh mereka2 ni kekal selamanya...
dan sentiasa dimurahkan rezeki dan bahagia selalu...
amin....

All pic kredit to Oh! Bulan

7 Beu-T Is Talking:

honey amour said...

macam nampak tenang jer semua g holiday kan...

btw jaja..need ur idea... klik je---> : sini

JaJa'Z said...

harap2 macam tu lah honey yek..

Whitey Mommy said...

Bagusnya abg jam ni...
semoga mereka sekeluarga sentiasa aman damai...:)

walaupun 4 tapi nampak semua terjaga...:)

Mamamya said...

haihhhhh....tidak ku mampu jadi begini....

yg no.3 tu ranggi ek..:D dgn yg no.4 plak dah mcm dgn anak sendiri la pulak.....tp itulah namanya JODOH....mudah2 kekal bahagia hingga ke hujung nyawa......

berat t/jawab si SY nih....

JaJa'Z said...

sha: harap2 luar dah dalaman mereka semua bahagia...

JaJa'Z said...

kaka lieya: a'ah kan kak..yang dengan no 4 tu dah nampak mcm ayah ngan anak..hehhe

Nur Hawa Mohd Zin said...

huhuhu...gile best penuh sedepa wife2 abang SY ni...

Related Posts with Thumbnails