JaJa'Z Latest Stories

Monday, May 30, 2011

Selamat Dah Salih Yaacob Bernikah...


Alhamdulillah syukurrrrr...
Selamat dah abang jem ni menikah untuk kesekelian kalinya...
bini yang ke empat tu.....
alhamdulillah, sekurang2nya dia guna jalan yang betul....

Ni ada beberapa gambar sekitar majlis pernikahan diaorang

Untuk gambar2 lagi bleh klik SINI yek...

Selamat Pengantin Baru untuk Salih Yaacob dan Samihah Sheikh Ali

12 Beu-T Is Talking:

Citarasa Rinduan said...

rupanya isterinya ini orang kulaijaya..

JaJa'Z said...

ayu..ye ke...bukan orang selangor ke?

Nur Hawa Mohd Zin said...

comel kan kak jaja wife ke-4 SY ni..suka..hehhe

JaJa'Z said...

hawa: comel orangnya..muka ala2 arab gituuuu

Mamamya said...

isteri salih ni anak akak tau....huhuhuuuuu...x caya??? tgk lah binti sheikh ali tu......:D

Zue AnnaLeeya said...

tahniah....
comel lote isteri dia...

JaJa'Z said...

kak lieya: sanggup ke nih? menantu lebih tua dr suami akak..heheheh

JaJa'Z said...

kak zue: a'ah..muka wife dia mcm arab2 gituuu

ieda said...

x menahan cik SY kite nie ..
memang cantik org nye .. dan sgt2 lah mudeee huhuhu

JaJa'Z said...

kak ieda: tu la, jodoh dia kan..semoga berkekalan dan aman damai la perkahwinan mereka2 tu..

Citarasa Rinduan said...

jaja.. depa buat majlis kat hotel century taman abad.. orang kulai...
tapi. depa kenal di perak..
dah jodoh kan..

JaJa'Z said...

a'ah..jaja pun baca..nikah kat masjid kulaijaya..sakan orang kulai ni yek..

Related Posts with Thumbnails