JaJa'Z Latest Stories

Tuesday, March 15, 2011

22 Ekor...

Apa yang 22 ekor??
Ni hah....
dah selamat 22 dari 33 ekor jaja buat goreng celup tepung...
tapi jangan korang ingat jaja bantai makan berdua jek
ngan En Zack...
Ish..idok la sampai teruk cenggitu membedalnya...
tak kan la 22 ekor udang galah makan berdua jekkan....
tu dah sampai tahap buruk lantak amat dah gaya nya..
hehheheh

10 ekor jaja hulur ke umah Kak zah dan 5 ekor lagi jaja hantar 
ke umah Kak Syam..
selebihnya jaja makan dengan En Zack,Miza dan Nina sekali..
memang puas amat la makan..sampai ke kepala2 udang tu habis di korek2..
hehheheh
dapat meratah udang, terus jaja tak layan dah nasi ngan lauk2 lain..
itu pun dah sengkak2 perut rasanya...

Itu malam semalam punya cerita..
dan yang ni plak...
mee rebus hasil air tangan Kak zah plak sampai ke umah jaja malam ni...
memang sedap la....
lama dah tak makan mee rebus cenggini..
harus la jaja tanya resipinya esok kat Kak zah...

Korang plak makan apa malam ni???

10 Beu-T Is Talking:

mzhany said...

jaja, sedapnya udang celup tepung tuh...ummm

marina anakcikbob said...

nak jugak kak resepinye ek.. share ek..

JaJa'Z said...

hany: memang sedap hany..kali ni jaja tak guna serbuk ADABI sebab yg tu masin...kali ni lagi sedap...

JaJa'Z said...

marina, bereh2..esok akak tanya okeh..

Mamamya said...

jajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa........

x mo ckp apa2 dah...uhuksssss.....

JaJa'Z said...

kak lieya: senyummmm tak perlu kata apa2....hehehhehe

dieya said...

tokeyyy... bagi udang galah celup tepung satu pinggan!!!

tengok mee rebus teringat mee udang penang.. sodap!

JaJa'Z said...

adik manis diyea, SIAP!!!! sila amik then bayar kat kaunter depan yek..

mee rebus ni ala2 mee udang penang tu la dieya..cuma takde udang jek dlm tu..

farhana_aziz said...

terliur tgk mee rebus tu..nasib dah nak balik jb..leh g makan mee rebus kat stulang.hehe

JaJa'Z said...

farhana, sama ke mee rebus ni dengan mee rebus johor?

Related Posts with Thumbnails