JaJa'Z Latest Stories

Friday, February 25, 2011

Sayur Campur Masak Paprik....

Jaja rasa memang ramai yang suka makan sayur kan...
jaja pun suka jugak..TAPI untuk sesetengah sayur je lah yek..
kadang2 ada gak yang heran..
sebab taugeh masak lemak jaja makan,taugeh goreng kicap jaja tak makan
kobis masak lemak jaja makan, kobis masak tumis jaja tak makan
carrot dalam tomyam jaja makan,carrot dalam sayur campur kureng plak makan..
tapi kalau sawi, memang jaja tolak 100%
amat tidak suka...

So kesimpulannya, jaja makan sayur mengikut cara sayur tu dimasak...
dan salah satu yang menjadi kesukaan jaja
buat masak sayur campur macam ni..
tapi kali ni jaja twist sket..buat sayur campur ala paprik..
macam kita buat sayur campur biasa,cuma tambah serai, cili api dan daun limau jek..
dan pilihan sayur2 jaja mesti ada bunga kobis,brokoli dan carrot..
tapi yang ni jaja tambah sekali batang saleri...

Korang nampak yang bulat2 warna merah tu?
rasa2nya apa ek???

Hehehhehe
itu lah dia red redish yang kitorang cabut hari tu..
tunggu nak buat salad tak buat2..last2 jaja lebur sekali masuk dlm sayur campur..
cumanya jaja letak radish tu bila semua sayur2 dah masak la...
kira makan mentah2 gitu lah..
rasa not bad la..macam sayur2 lain jugak...

So, korang minat makan sayur tak???

4 Beu-T Is Talking:

dieya said...

sukaaaa!
mana gambo zaman sekolah??? kata nak letak!

NUR AIN ZULAIKHA said...

suke jugak..tapi pilih2 sayur la..hehe~

NUR AIN ZULAIKHA said...

suke jugak..tapi pilih2 sayur la..hehe~

ardinihumaira said...

dni tak makan sayur.. lariksssssssssss ;D

Related Posts with Thumbnails