JaJa'Z Latest Stories

Monday, February 21, 2011

Char Kueh Teaw Udang Galah ! Kau Ader ????

Ada yang dah meleleh air liur tgk gambar ni??
sabar2...lap cepat air liur tu..teruk amat dah melelehnya!!

Char Kueh Teaw tuan kedai punya..tapi udang galah tu...
hasil tangkapan sendiri tau!
siap suruh tuan kedai campurkan sekali dalam char kueh teaw tu..

Memang terbaekkkkkkkk!!!

14 Beu-T Is Talking:

marina anakcikbob said...

mana nak dpt udang galah besor cenggitu kak? at sini dapat kat pasar je la.. :(

Mamamya said...

sampainya hatimu...(nyanyi ala2 ameng spring nyanyi nih....)

mlm td akak pii makan char kuew tiau gak..adik belanja tp x dak lah udang galah...uhuks....bila nak dapat udang galah nie....???? (nasib baik i x mengandung u...!!! klu x suruh jaja n mr.zack mai antaq ke sini la jawabnya.....)

azila said...

Dah mmg meleleh dahni tgk udang galah tu jaja:)

Syue Mustafa said...

Besarnya udang. Sangat jealous di situ....

dieya said...

takde.. nak k jaja tangkap lagi! nak jugak! nak jugak!

ita citot said...

besaaaaaarrrrr punyeeee... huhuhuuu

Cikgu Den said...

tak ada la.hehe

KFC Orang Cacat

JaJa'Z said...

@marina anakcikbobyang ni abg zack mancing kat kolam la dik...kalau kat sini susah gak nak dapat nampak jual kat pasar..tah berapa la harga sekilo...

JaJa'Z said...

@Mamamyachar kueh teaw akak mana sama ngan yg jaja makan ni..yg ni spesellllll...besarrrrr punya udang..mai ktn meh...

JaJa'Z said...

@azilatu la zila...dok main lalu jek kat kuantan ni..lain kali singgah la umah...

JaJa'Z said...

@Syue Mustafaala, jgn la jelesss...meh ktn mehhhh

JaJa'Z said...

@dieyaala2 pengulas radio buruk 'SILA DATANG KUANTAN"....hehheheh

JaJa'Z said...

@ita citoty betulllllll..besarrrrr punyerrrr..tapi yg ni akak punyerrrrr

JaJa'Z said...

@Cikgu Denkena bagi ada la jugak cikgu deen....

Related Posts with Thumbnails