JaJa'Z Latest Stories

Monday, January 24, 2011

Momo & Bobo...

 Ni dia si Momo dan Bobo...
sekor jantan..sekor betina..tergedik2 montot dua ekor ni berjalan..
korang berani tak nak main hamster?

Jaja dulu2 geli jugak..tapi dah lama2 ok jek..
main jalan2 atas tangan..turun naik kat kaki..suka jek tgk..

Cute kan?
rasa nak penyek2 jek muka hamster ni..hehheh 
jaja main hamster dengan bebudak ni..si kecik Syanaz tu nak main..
tapi bila bagi jek pegang, terus terlompat2 sebab geli..

Akut...Akut..Eliiiii (geli)... 

Jaja'Z : Layan kan je la...

8 Beu-T Is Talking:

marina anakcikbob said...

hehe.. hamster sama sume da mati..
ada yg kena makan kuceng..sob sob..
tapi diorang manja bile d manja2 kan..bunyi macam kuceng manja tu.. ngerr ngerr camtu..

Citarasa Rinduan said...

jaja...
sangat comel hamster nie..
ayu dulu ada sepasang..bila dah beranak pinak..banyak gile nak menjaga dan merawatnya..
agak lecer tapi best tau..

tapi kini tinggal kenangan...heheh

PatinPasta said...

Jaja,
Eee! Berani sungguh pegang yek? Kiut (goreng pon sodap? :D)

dieya said...

cutenya!!! sapa nyer hamster? k jaja ke budak2 tu punya?

eh ni budak2 tu anak jiran yg mana pulak ye.. mcm tak pernah nampak gambo diorg kat sini.. kalu nina ngan miza tu dah kenal muka coz selalu enterpremmm :-D

k jaja baik sorok hamster2 tu.. raksasa gorgon dari spain nak makan.. aida jahat!!!!!

JaJa'Z said...

marina: kena makan ngan kucing..OMG..siannya.....

JaJa'Z said...

ayu: ni bukan hamster jaja..jaja suka binatang2 mcm ni..tapi nak membela tu tak la kot..leceh..

JaJa'Z said...

kak aida: setakat nak pegang..jaja ok jek...nak goreng ke? sanggup makan? hehhehe

JaJa'Z said...

dieya: si miza ngan nina la punya..akak memang tak kuasa la nam membela..nak main bleh..nak beli malas..bleh? hehhehe..miza ngan nina dapat hamster ni dr jiran belakang umah..cumanya hamster ni dah besar and a bit malas sket..asyik tido jek..

syanaz tu anak jiran umah ke tiga..sebelah umah kak zah..ada muka minah ni ngan abah2 dia...dlm entry makan2 kat balakng umah kak zah..maybe dieya tak perasan..sebab selama ni dok sebut miza ngan nina jek..

Related Posts with Thumbnails