JaJa'Z Latest Stories

Saturday, January 15, 2011

Memorable Anniversary Contest By Lelord

Sebelum jaja mula kan entry ni..
jaja nak minta maaf banyak2 sebab lewat jawab tag ni dr sis lelord..
by the way..jaja tetap akan joint jugak..no metter what,sebelum tarikh contest ni habis
walaupun mungkin entry jaja ni tak semenarik entry2 peserta2 lain..
tapi harap2 sekurang2nya menjadi memori indah dalam hidup jaja.. :p
Bertunang : 30 Jan 2006
Akad nikah : 11 Mac 2007
Bersanding : 12 Mac 2007

Tu la antara tarikh2 yang memang terpahat dalam hati jaja sampai bila2...
selepas hampir 9 tahun kitorang kenal, selepas mengharungi pelbagai dugaan..
terpaksa bercinta jarak jauh masa tu..
jaja di kedah dia dikuantan..nak jumpa pun beberapa kali jek setahun..
tapi akhirnya kitorang disatu kan juga..
itu lah yang jaja dan En Zack harap2kan selepas bertahun2 kitorang kenal.. 
Kitorang maybe tak seromantik pasangan2 lain..
dan En Zack bukan la jenis yang memanjakan isteri dia ni dengan harta benda..
takde romantik dinner,takde hadiah emas intan berlian,takde percutian
ke luar negara...
Anniversary kami cukup la sekadar kami ingat tarikh ulangtahun tu..
dan apa yang En Zack selalu katakan pada jaja

Walaupun abang jarang meluahkan..tapi awak kena ingat
yang abang selalu dan tetap sayang kan awak....


Jaja'Z: Tetiba ter emo plak sambil2 buat entry ni.. :(

9 Beu-T Is Talking:

dieya said...

once again, schweeeeeettttt!!!!!

Mamamya said...

alala...comelnya.... :D

good luck dear!!!

sfatimahzj said...

ayat tu pon da cukup romantis..hehe

Lelord said...

pheeweett, darling akak pun romantik,janji akak tau doa sayang & chenta sepenuh hati.

good luck yek

JaJa'Z said...

dieya: sweet jugak? thanks dearrrrr

JaJa'Z said...

kak lieya: comel ek..hehheheh

JaJa'Z said...

kak lieya: comel ek..hehheheh

JaJa'Z said...

fatimah: sebaris kata sejuta makna tu..hehhe

JaJa'Z said...

tq kak lela...

Related Posts with Thumbnails