JaJa'Z Latest Stories

Wednesday, January 19, 2011

Ayoyo..Banyak Manis La Adik Manis..!

Ingat lagi kek ni?
alah, Argentinean cake pemberian Dieya hari tu...
nama kek ni Alfajor..
 ada juga sorang lagi member blogger jaja cakap
kalau pi Argentina mesti try rasa kek ni..

Jaja ni dari sehari ke sehari...nak makan tak makan2 jugak..
bukannya apa..menda susah nak dapat, pastu pemberian orang plak kan..
kang kalau makan, habis la plak...hehhe
tah apa2 jaja ni kan..hahhahah
tapi kalau biar lama2 buatnya expired! lagi la menyesal sebab sampai sudah tak tau rasa guaner..
jadinya, dr biar menda tu terbengkalai jek kat atas meja..
meh la jaja rasa sket...nak tau gak guaner rupa kek nya... 
Uish!!! cenggini rupa dalam nya...
kek bulat, bersalut dengan gula..macam gula icing keras gitu...
meh nak rasa sket :p

Sekali gigit...
tak la rasa macam kek sangat...tekstur dalam pun tak la macam kek pun.. 
rasa sedap...ada layer2..tengah2 mcm ada lapisan jugak...
sedap!
tapi yang tak tahan tu....
masyaallah!!! manis ya rabbi...
tak tertelan rasanya makan kek ni kalau pekena dua tiga biji lagi..
bleh kena kencing manis secara tiba2 ni...
patut la kek ni manis sebab kata dieya..orang2 Argentina makan kek ni dengan kopi pahit...
nak bagi balance la tu kot!

Jaja makan 2 gigit...tinggal sket untuk En Zack..
itu pun ada lagi baki sket atas meja tu...
esok2 plak sambung makan...kalau tak, mau pitam makan kek tu..
hehhehe

Jaja'Z: Senyuman jek manis...

3 Beu-T Is Talking:

dieya said...

ayoyo akak.. kalu sekali ngappp itu macam.. bukan k*nc*ng saja manis.. b*r*k pun ada manis jugaaaaa

JaJa'Z said...

dieya: kecik je la gigit tu..tapi cara gambo tu diamik nampak macam separuh jek..padahal baru rasa sket jek..

armouris said...

info tentang kencing manis di SIHAT SELALU - Penawar Kencing Manis Mujarab

Related Posts with Thumbnails