JaJa'Z Latest Stories

Sunday, December 26, 2010

Jaja Tengok Bola ?? Macam Tak Caya Jek!


Hahahahha!!!
giler kentang betul la...

Serius cakap..jaja bukan peminat bola okeh...
tapi malam ni bleh plak pi tgk bola Piala Suzuki Malaysia lawan Indonesia..
mujur la menang kan...
tu yang tetiba sambil tgk bola boleh naik sheikh plak...
hehheheh

Sampai kan En  Zack yang baru balik surau pun mcm heran jek tgk bini dia dok tgk bola
kalau sebelum2 ni jangan harap la ek...

Alhamdulillah
Malaysia lead dengan 3 gol...
harap2 next game dapat la Malaysia terus mara ke peringkat seterusnya..

Go Malaysia Go!!

Jaja'Z: Minat main tenteng jek...

8 Beu-T Is Talking:

ADfeez said...

yeah!!! teror dorang main.. jgn kena lunyai je kt indon nnti dah la.. hopefully x :)

JaJa'Z said...

AD: tu lah..harap2 dapat ulang kejayaan malam ni kat Indonesia nanti..

Citarasa Rinduan said...

tahniah malaysia

ayu pun mcm jaja..tak suka bola..tapi mlm nie, entah angin apa..heheheheh

JaJa'Z said...

ayu, tu la kan..tetiba jek tertgk malam ni..mujur gak menang kan..hehhehe

Mamamya said...

akak dapat tgk juga mlm td...tp kejap je la.puas juga m'mujuk anak2...harap2 kat indon nnti dia org dapat score juga kan..amin3....

tp yg x bestnya bila dah kalah (pasukan lawan lah...) mcm2 pulak citer yg keluar......:(((

JaJa'Z said...

mamamya; orangdah kalah memang banyak bunyi..gitu la pertandingan...

mzhany said...

huhu cayalah jaja...hehehhe

JaJa'Z said...

hany: hehhe..hany peminat bola jugak kan?

Related Posts with Thumbnails