JaJa'Z Latest Stories

Monday, November 15, 2010

Selamat Bertugas Ditempat Baru...

Hari ni mesti kat semua sekolah ada cikgu2 yang senyum bahagia..
dan tak kurang juga yang bermuram durja...
takpe la tu...blom rezeki..next year bleh la apply lagi...

Kali ni 4 orang cikgu sekolah jaja dapat bertukar ke sekolah lain
untuk sesi tahun 2011..
senyum bukan main lagi diaorang yang dapat tukar ni..
dan2 masing2 pi cari kotak then kemas barang2 atas meja..
siap clear dah meja takde barang2 dah..
semangat betul ak pindah sekolah baru ek...

Tapi dalam 4 orang yang dapat pindah tu, bleh plak ada sorang member ni
tetiba rasa tak nak tukar plak...hehehhe
mostly diaorang ni tak tau lagi dapat tukar ke sekolah mana...
kalau sekali dapat tukar yang tak jauh beza jek jaraknya dengan sek skang ni,
tu yng buat dia tetiba rasa tak nak pindah plak...
kitorang member2 ni..dok menghasut jek..

Pi lah dulu...mana tau sekolah tu okeh...terus lupa kat kitorang  lepas tu..

Jahat kan??? kawan tu dah la sedih..
tapi bantai pi 'bakar' lagi..hehheheh..dah la mula nak leleh2 air mata..hehehhehe

To:
Rina,Kak Siti Rafeah,Ina and Armi...
Tahniah!!!!

Bila dah dok sekolah lain, jangan lupa kat kitorang plak ek...
will miss u guys so much...

Jaja'Z: Dah 7 Tahun tak isi borak tukar...

2 Beu-T Is Talking:

Mamamya said...

sedihkan klu b'pisah dgn kawan2....t'ingat plak zaman masa sekolah n blaja kat UiTM dulu....

p/s: akak rasa jaja x kan isi borang posting tu...:) (agaknyer lah...he3..memandai jer kan....)

JaJa'Z said...

bukan borang posting kak...borang pindah la..skang ni takde borang2 dah..online jek..hehhe..

stakat ni memang tak rasa nak isi pun..maybe terlalu selesa dengan keadaan skang..tapi nanti2 tak tau lah..hehhehhe..kot2 nak cari angin baru...

Related Posts with Thumbnails