JaJa'Z Latest Stories

Wednesday, November 10, 2010

Result UPSR Keluar Esok !


For sure time ni semua student2 year 6 dok berdebar2..
maklumla esok keputusan dah nak keluar...
ada ke yang tak lalu makan, tidur tak lena agaknya malam ni ek??
hehehhe

Insyallah, kalau usaha dah sehabis daya, doa dan tawakkal secukupnya..
apa yang dapat tu,bersyukur je la..

Untuk anak2  sedara jaja ..

Anis Zahira and Danial Haikal

jangan lupa bagi tau Cik J brapa dapat keputusan esok okeh...

Jaja'Z: Dapat 3A1B je dulu..

8 Beu-T Is Talking:

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

tq jaja kongsi berita ttg result upsr..

insyallah, pasti berjaya anak saudaramu itu

JaJa'Z said...

ayu, thanks dearrr...ada anak2 sedara ayu yg amik upsr jugak?

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

cikgu--
tak ada....tapi ada anak kawan yang sedang tunggu result, ayu nak habaq kat dia. malam nie juga..
tq my dear

mzhany said...

jaja, tq sbb inform..hehehe hany pun ada anak buah amek upsr nih...

ardinihumaira said...

wah.. dah nak kua ye.. semoga semua dapat 5A!

JaJa'Z said...

ayu: mesti diaorang pun dah lama tau...

JaJa'Z said...

hany; esok apa lagi...pakat2 serbu tanya result la...

JaJa'Z said...

Dini: insyallah..mudah2an..

Related Posts with Thumbnails