JaJa'Z Latest Stories

Sunday, November 7, 2010

Jaja'Z Is Back !!!

Hello dear!!!!
I'm Back....

Alhamdulillah..jaja dah selamat sampai umah kul 4 ptg tadi..
Memang agak kepenatan, tapi alhamdulillah,holiday yang menyeronokkan
sebab dapat berjumpa sedara and adik beradik yang lain di Temerloh...

Baju2 kotor pun tak berbasuh lagi ni...dah la dengan hujan je skang kan..
dan tambah lagi tak bila mengenangkan esok dah kerja semula
OH! Tidak....macam tak puas jek cuti kali ni...
kan best kalau esok bleh sambung lagi sehari bercuti..hehehhe

Jaja'Z: Ngantuk!!!

11 Beu-T Is Talking:

mzhany said...

jaja kalau cuti memang slalu xcukup n xpuas kan ;)

JaJa'Z said...

sebab cuti kali ni jaja tak dok kat umah..cuba terperok je 3 hari kat umah ni...rasa nak gi kerja cepat2 jek..

dieya said...

makan ikan patin tak???

JaJa'Z said...

my dear dieya, of coz la darlinggggg...tak nama gi temerloh la kalau tak makan ikan patin..hehehheh

sarah-najwan said...

sakan bercuti yer...mana ikan patinnyer utk akak??..hehe

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

salam..
cikgu jaja..rehat yer....
karang update ttg holiday tu..
take the reast

Wife Mr.Em~Ibu Mr.Aqil said...

acik!! ada beli buah tgn utk Aqil x blk dr brcuti?!! hihihihi

JaJa'Z said...

kak zia: dah selamat masuk perutttt

JaJa'Z said...

ayu: gambar tak banyak sangat la..hehehhe

JaJa'Z said...

ibu aqil: acik jaja beli jambu madu..tapi semua nya acik dah makan...heheh

Amy Syaquena said...

salam..

Jom join Giveaway ' The Best Entry With Sinar Raudah'

http://sinarraudah.blogspot.com/2010/11/giveaway-best-entry-with-sinar-raudah.html

Related Posts with Thumbnails