JaJa'Z Latest Stories

Monday, November 1, 2010

Dia Buat Hal Dahhhhh

Skang ni bibir tetiba rasa merenyam semacam..
dah mula rasa macam nak bengkak macam hari tu jugak..

Adoila...memang tak suka la...
bintat pun kembali menyerang jaja dah ni..
kalau dah bintat2 pun naik dah..nampak gayanya aktiviti menggaru aktif kembali la ni...
Tak suka! Tak Suka!!!!

Jaja'Z: Takde bibir seksi..

8 Beu-T Is Talking:

Lelord said...

akak mlm td pun bibir cam angelina jolie... g crab dinner kat umah kenalan FB @ Doha ni...
mcm2 jenis masakan ketam...ne leh tahan kan...seb bek standby pil selsema...dah alang2 makan bibir bengkak sket, makanya teruskan jek makan hahhahaha

marina anakcikbob said...

kak..kurangkan comolot ye..
kalo x jangkit nanti..
hakhakhak..

Jamiel said...

sabo je la kak..

JaJa'Z said...

kaka lela: kalau jaja ni alah makanan ni lain cerita sket kak...ni tak tau sebab nya..tu y tention tu..

JaJa'Z said...

marina: tak sesuai kau dikkkkk..hehhehe

JaJa'Z said...

jameil: dok sabor la ni...nyampahhh

sarah-najwan said...

mengancamnya kalu bibir gtu..perghh!!..kene bintat lagi eh?..sabar yer..

JaJa'Z said...

kak zia: a'ah kak..semalam bintat naik semula...

Related Posts with Thumbnails